|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Daemonic Theurgia - Black Arts of Diabolical Witchery |
|
jij bent nogal van de details he ouwe |
|
Zeg maar gewoon zeikerd, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zover wil ik nu ook weer niet gaan maat. even dat Daemonic checken. occult black death metal dus. waarom mensen het niet gewoon black death metal blijven noemen.. dat overdreven gedoe altijd. net als met concerten rituals noemen. tenenkrommend.. |
|
Wat een kutproductie. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
dat hoort bij black metal |
|
quote: Al dat moeilijke gedoe voor een genre aanduiding, ja. Pffff. Doen er heel veel, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ja, is een beetje een trend geworden in de black metal. geen idee wie ermee begonnen is maar suf is het wel. |
|
Dat Daemonic Theurgia bevalt mij wel! |
|
Dit soort bands spelen geen shows maar rituals |
|
quote: een belphegor doet dat bijvoorbeeld ook. |
|
LOL Wel met maar 1 nummer, ik kan sowieso niet veel meer vinden als eerder genoemde info. Dit nog: Occult Black/Death metal in this vein of Destroyer 666 , old Deicide , old Deathspell Omega Debut Track, blijkbaar. Het begin van het nummer doet me niet zoveel, maar gaandeweg worden de gitaarpartijen een stuk interessanter. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
stofzuiger black. aardig maar er zijn betere bands. |
|
|
|
Dæmonic Theμrgia heeft een nieuw nummer!de snelle en woeste black metal die je kunt beluisteren [/quote] |
|
Dæmonic Theμrgia Blackdeathmetalbeest het klinkt woest, snel en met een helse gegrom |
|
quote: Ik omschrijf mijn water closet no wipers exact hetzelfde. |
|
thanks for sharing website seo |
|
Daemonic Theurgia is black death metal op z’n best , klinkt zo woedend en kwaadaardig dat je denkt dat je in de hel brandt |
|
Gemixt door Fusion in Quantize 'Em Studios! When your people matter, menstrual health matters |
|
BM in gristelijke studio gemixt, weg geloofwaardigheid. Je moeder. |
|
Gast... |
|
...tsaG Je moeder. |
|
quote:777 > 666 > 616 WTF!!1!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Fusion kan niet mixen, vandaar ook dat "help mij met m'n kutmix" topic. Z'n geneuzel hier zal wel preventieve paasstress zijn. Je weet het uiteindelijk nooit met die schaapjes. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |