|
Auteur: |
|
|
Death Metal uit Duitsland. Begonnen in 2008, een EP in 2011 en begin dit jaar een full-lenght. Similar artists: Excoriate, Beyond, Grave Miasma quote: Gespot in Soomdower Mark z'n jaarlijst, dus thx! Venenum @ Metal-Archives Venenum @ Bandcamp Venenum @ Youtube Venenum @ Homepage Venenum @ Bigcartel Edit: het is gaaf! Sunday February 11, 2018: Groningen (NL) Vera — Europe in Trance pt. II w/ Slægt [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 30-12-2017 8:47] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
You’re welcome! Jammer dat die show in Groningen is, net te ver voor me.. |
|
Super plaat inderdaad! Eerder dit jaar in Baroeg gezien, die mogen wel vaker terugkomen. |
|
Geweldig album. En dat voor een debuut full-length. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Tegenvallend album, beetje als Bölzer wel. |
|
Dit is de band van de voormalig Excoriate(RIP) gitarist, wat ook al een te gekke band was. Geweldige plaat, en geen idee waarom iemand dit vindt tegenvallen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2018 17:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Teveel vrolijke uplifting leads en solo's(heavymetalinvloeden) waardoor de donkere sfeer van de EP er totaal niet meer is. |
|
Ow ok. |
|
quote: Daarom heb ik ze gisteren maar gezien in Barcelona. Toffe show, geluid niet optimaal, maar zeer degelijkse set. |
|
quote: In Barcelona de EP meegenomen en na een aantal keer luisteren kan ik niet anders concluderen dat dat helemaal juist is. Wat is deze band gegroeid. Zat ook heel wat jaartjes tussen natuurlijk. |
Index / Heavy Metal |