|
Auteur: |
|
|
Atmosferische black/Post-Metal/Rock. Best moeilijk allemaal. Sowieso gitaarmuziek. Uit Oostenrijk, Groot Brittannië en Duitsland. Cleane zang, vieze zang, rustige stukjes, niet al te harde, harde stukjes. Hmm, harde stukjes. Album Archivist uit 2015, en nu dan Construct van begin dit jaar. Het moet allemaal over science fiction en the fall of humanity gaan. Maar met zulke dingen heb ik zelf altijd weinig. Archivist @ Metal-Archives Archivist @ Bandcamp Archivist @ Facebook Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
ik haat alles waar post voor staat. post black, post punk, post rock. bah. |
|
|
|
quote: postkantoor poster a postel [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-12-2017 17:08] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klopt, mijn ding is het niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Nadat de plaat eenmaal afgelopen was dacht ik hetzelfde. :') Maar er zijn ongetwijfeld mensen die dit soort fratsen kunnen waarderen. Jammer dat je hier mensen niet kan taggen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Index / Heavy Metal |