|
Auteur: |
|
|
Black/Death/Doom metal. Similar artist: The Ruins of Beverast [al vind ik dat zelf net iets teveel eer]. Eerder dit jaar een S/T full lenght uitgebracht via Fallen Empire Records. Project van Markov Soroka. Die ken je niet van Aureole of Slow, want die knakker is pas 22 jaar. Tchornobog @ Bandcamp Tchornobog @ Facebook Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Draait hier regelmatig zijn rondjes! Erg de moeite waard. |
|
Een slap aftreksel van The Ruins of Beverast inderdaad. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
ik begin niet eens aan bands waar ik de naam niet van kan uitspreken. |
|
Lullig voor je dat je dan enkel kan luisteren naar bands met een naam bestaande uit één lettergreep. |
|
quote: ja man !!! waarom denk je ben ik zo verschrikkelijk jaloers op jou man ? op je fantastische leven en je fantastische band ?? je super intelligente bijdrages op het forum laten mij mezelf elke dag weer minderwaardig voelen !!!denk je eens in hoe dat moet zijn joh !!! [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 01-01-2018 17:27] |
|
Frappant dat Ment0l en Fusion in eenzelfde soort stuip schieten. |
|
quote: hou toch op, wimp. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ja man, ik lig te schuimbekken hier WTF LOLZ!!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Fusion durft nog wel te zeggen in welke band dat ie speelt, WIMP. zelfs daar heb jij de ballen niet voor, fucking mietje. |
|
Daar heb ik net zoveel zin in als jij in het posten van jouw volledige naam. |
|
Ik kan echt helemaal niets met deze band. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Tsjornoboch. Zo moeilijk was 'ie niet. Edit: al typ ik 'm wel fijn fout. Chernobyl...Tchornobog. [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 02-01-2018 3:20] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote:flikker toch op man !! |
|
ik zeg gewoon technoborg, ik ken markov best wel goed en dit is wel het beste van wat hij tot nu toe gedaan heeft al vind ik het nog steeds niet meer dan een zesje. |
|
quote: En waarom ook niet. Gewoon klaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |