|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze gezien als voor-programma van Primal fear. De gitarist is goed, maar de drummer is zeer indrukwekkend , wat een beest. Alleen de zang stak me tegen, anders was ik er zeker een cdtje van gaan halen. |
|
Ik zit nu Unity te luisteren. Hij klinkt anders dan wat ik van Rage gewend was in de eerste instantie. Maar na wat frequentere luisterbeurten kwam ik er achter dat ze zelfs wat meer richting Black in mind zijn gegaan. Alleen klinkt het allemaal wat moderner en zijn de nummers wat beter uitgewerkt. Dat je die drummer goed vond is trouwens niet zo verbazingwekkend. Mike Terrana is geen onbekende naam. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb vandaag de Soundchaser van Rage binnengekregen. Ik ben er direct weer helemaal weg van. Deze cd is eigenlijk een beetje richting Black in mind maar dan moderner. De muziek scheurt als een gek en de refreintjes zijn uber-meezingbaar. Zeker het aanschaffen waard mensen! Zie ook de review op de frontpage. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Toffe band ja al zjin cde oudere albums beduidend beter.... Ik heb laatst de set met alle remasters gekocht VET! Perfect man, en the missing link zijn zwaar OK! Manni had zo'n aparte manier van riffs maken echt super! Ik vind het wel jammer dat ze live op "don't fear the winter" na het verleden helemaal in de kou laten staan! |
|
Gaan er nog mensen naar het optreden in Tilburg de 25e (met Helloween)? De setlist is waanzinnig, vooral de echte Rage fans mogen dit niet missen! War Of Worlds - Great Old Ones - Firestorm/Sent By The Devil - Down - Soundchaser - Set This World On Fire - Higher Than The Sky - Don't Fear The Winter en een gitaar- en drumsolo |
|
In het Podium waren ze ook waanzinnig goed. Het is inderdaad een aanrader om ze eens live te gaan zien. Ik heb er eeuwig spijt van dat ik ze nooit met orkest heb mogen aanschouwen. Ze hebben bij het Podium zelfs nog een nieuwe fan gemaakt I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat ik deze post pas lees nu je weg bent zeg En inderdaad ja, dat ben ik! Ik heb zo onwijs genoten van hun optreden in Podium! (En niet omdat die enge zanger constant z'n duim opstak omdat ik vreselijk uit m'n dak aan het gaan was en aan 't meebrullen ). Ik heb zelf de cd Unity, en verder een behoorlijk aantal mp3's. Zijn er mensen die mij vooral wat ouder werk kunnen aanraden? De band bestaat alweer héél wat jaren, en het oudere werk ken ik eigenlijk niet zo. (En ja, ik heb de posts hierboven wel doorgelezen).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
*Schop* Iemand die me dus iets kan vertellen over oudere cd's? Welke zijn 't best volgens jullie? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vandaag 'SoundChaser' aangeschaft, ik vind 't heerlijke meezing/meebrul/hier word ik blij van- muziek ..."Hate can only create more hate"... |
|
Rage waren goed in de 013 Ben er niet al te bekend mee, ze hebben best veel cd's en ik heb slechts enkele liedjes etcetera |
|
quote: Ik heb ze één keer vaag meegekregen op Wacken, en de laatste keer gezien in Hardenberg (tour met Helloween).. Ik vind ze erg gaaf, ik heb echt genoten van hun optreden toen.. Heb er een aantal cd's van Ze hebben inderdaad behoorlijk veel cd's, maar ze bestaan ook al heel lang ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vette muziek! |
|
quote: ik vond ze ook heel erg energiek. de drum- en gitaarsolo's waren gaaf alleen geen basssolo hmm, wellicht ga ik SoundChaser (nieuwste album} wel kopen etcetera |
|
Ik heb alle albums van de heren minimaal 1 keer beluisterd (inclusief de nieuwe) maar heb slechts Black In Mind in de kast staan. De overigen vond ik niet goed genoeg om te willen hebben. Nu ben ik geen Rage-fan dus veel bewijst dat ook niet. Wat ik wel opvallend vindt is dat op Black In Mind de zang er zeer sterk op staat maar dat zeker op de latere albums de vocalen enorm achteruit zijn gegaan. Ik heb ze mogen aanschouwen op Graspop en op Wacken maar ik was absoluut onaangenaam verrast door de slechte prestaties van de zanger. Maar goed, ik ben dan ook geen echte Rage-fan... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Binnenkort: De nieuwe Rage genaamd Speak of the dead! Ik kan al niet wachten. :D I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat?! Niemand belang bij een nieuw album van deze band? Jullie weten niet wat jullie missen. Ik heb inmiddels de promo gehoord en hij klinkt weer geweldig. Qua sound ligt hij in het verlengde van Unity en Soundchaser alleen wordt in de eerste 8 nummers gebruik gemaakt van het Lingua Mortis orkest. Mensen die houden van het hardere werk hoeven niet te vrezen, Rage knalt nog steeds als een gek. Het orkest zorgt eigenlijk alleen voor wat inkleuring hier en daar. Luister voor de gein eens naar het nummer Innocent. Dat nummer heeft mijn nekwervel zojuist uit z'n plaats geschoven. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben wel weer erg benieuwd! En 't verlengde van 'Unity' en 'Soundchaser' klinkt erg goed hoor, meer van dat soort 'verlengdes'! Ik kan me 't eerste concert (voor mij) van hen nog goed herinneren. Ik kende ze niet bepaald, maar zong binnen een paar minuten de songs mee, geweldig! Binnenkort maar eens beluisteren, goede tip Dennis . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Als ik hem in de winkel zie zal ik nog weleens luisteren. |
|
Ik vind het in elk geval alvast een gaaf schilderijtje. |
|
Invisible horizons herinner ik me nog... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Voorheen heette Rage:AVENGER hier hebben ze de Prayer of Steel plaat mee uitgebracht in 1984, op wishbone records, check it out!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |