|
Auteur: |
|
|
wie kan deze muziek hier ook waarderen? true disco chick |
|
quote:Gregoriaanse koren natuurlijk true disco chick |
|
die heerschen alleen verder van stukjes van tv ken ik er weinig van, geen idee waar ik moet zoeken, op internet vind ik ook nooit wat Je moeder. |
|
Geweldige band of groep je het ook wil noemen. vooral de metallica en de REM cover zijn geweldig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die CD heb ik ook weleens geluisterd. Gregoriaanse koren kunnen heel mooi zijn, maar op die plaat worden gewoon een paar bekende nummers in een laag tempo nageblaat onder begeleiding van zwakzinnige new-age muzak, die totaal geen recht doen aan de nummers die ze vertolken, in zowel muzikaal als emotioneel opzicht breken ze die nummers helemaal af....aldus mijn bescheiden mening. PS. dit is uiteraard geen persoonlijke aanval...ik vind dat album gewoon slecht. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Erg gaaf...er hangt een hele mooie mystieke sfeer omheen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik heb minstens 6 uur aan Gregorian Chants en ik vind het echt geweldig klinken, hoewel er natuurlijk enorme verschillen zijn tussen de verschillende koren en zijn de teksten natuurlijk ruk waarschijnlijk ga ik met mn band op de eerste demo gregoriaanse zang inzingen 'Death metal' teksten, maar dan gregoriaans gezongen in combinatie met grunts kortom Gregorian chants; geweldig! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: klinkt goed !... ik vind gregoriaans ook mooi, en netzoals Volthor Kahn zegt: er zijn enorm veel verschillen tussen de liederen, maar ook de koren. Sommige koren zingen zo mooi, lekker duister sfeertje , en sommige zijn dikke ruk . Ben nu aan het zoeken naar de goeie koren, maar die bekenden zijn meestal zooi . The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Heeft iemand aanraders of namen zodat ik wat kan zoeken? You will never have, what i never had. |
|
BAM Ik ben redelijk geïnteresseerd geraakt in chants door de stukken op De Mysteriis (Mayhem) en Lord Wind. Vandaag zag ik een reclame op de tv over de CD "Masters of Chants", ik ben hem gelijk gaan downloaden en sommige stukken zijn best aardig. Een leuk begin voor verdere exploitatie . Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Leuk en gek genoeg redelijk makkelijk, mits de goede (kerk) galm aanwezig is. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
Index / Muziek algemeen |