IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gregorian
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 06-11-2002 20:00 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

wie kan deze muziek hier ook waarderen?

true disco chick

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-11-2002 20:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik weet alleen dat ik het stukje Gregoriaanse koor op Elend - Lecons de Tenebres wel erg mooi vind; maar ik weet niet of je dat bedoeld?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 06-11-2002 20:24 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 20:19 schreef Claw het volgende:
Ik weet alleen dat ik het stukje Gregoriaanse koor op Elend - Lecons de Tenebres wel erg mooi vind; maar ik weet niet of je dat bedoeld?
Gregoriaanse koren natuurlijk

true disco chick

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2002 20:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die heerschen

alleen verder van stukjes van tv ken ik er weinig van, geen idee waar ik moet zoeken, op internet vind ik ook nooit wat

Je moeder.

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-11-2002 21:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Geweldige band of groep je het ook wil noemen.

vooral de metallica en de REM cover zijn geweldig

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-11-2002 18:34 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 6 november 2002 21:11 schreef Orion het volgende:
Geweldige band of groep je het ook wil noemen.

vooral de metallica en de REM cover zijn geweldig

Die CD heb ik ook weleens geluisterd.
Gregoriaanse koren kunnen heel mooi zijn, maar op die plaat worden gewoon een paar bekende nummers in een laag tempo nageblaat onder begeleiding van zwakzinnige new-age muzak, die totaal geen recht doen aan de nummers die ze vertolken, in zowel muzikaal als emotioneel opzicht breken ze die nummers helemaal af....aldus mijn bescheiden mening.

PS. dit is uiteraard geen persoonlijke aanval...ik vind dat album gewoon slecht.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 09-11-2002 18:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Erg gaaf...er hangt een hele mooie mystieke sfeer omheen.

I spy with my little and verrry evil eye.....

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 09-11-2002 19:25 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik heb minstens 6 uur aan Gregorian Chants en ik vind het echt geweldig klinken, hoewel er natuurlijk enorme verschillen zijn tussen de verschillende koren en zijn de teksten natuurlijk ruk

waarschijnlijk ga ik met mn band op de eerste demo gregoriaanse zang inzingen
'Death metal' teksten, maar dan gregoriaans gezongen in combinatie met grunts

kortom Gregorian chants; geweldig!

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 23-11-2002 12:15 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 9 november 2002 19:25 schreef Volthor Kahn het volgende:
ik heb minstens 6 uur aan Gregorian Chants en ik vind het echt geweldig klinken, hoewel er natuurlijk enorme verschillen zijn tussen de verschillende koren en zijn de teksten natuurlijk ruk

waarschijnlijk ga ik met mn band op de eerste demo gregoriaanse zang inzingen
'Death metal' teksten, maar dan gregoriaans gezongen in combinatie met grunts

kortom Gregorian chants; geweldig!

klinkt goed !...

ik vind gregoriaans ook mooi, en netzoals Volthor Kahn zegt: er zijn enorm veel verschillen tussen de liederen, maar ook de koren. Sommige koren zingen zo mooi, lekker duister sfeertje , en sommige zijn dikke ruk . Ben nu aan het zoeken naar de goeie koren, maar die bekenden zijn meestal zooi .

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 01-12-2002 21:23 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Heeft iemand aanraders of namen zodat ik wat kan zoeken?

You will never have, what i never had.

Aart
Usericon van Aart
Posted 18-12-2003 23:49 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

BAM

Ik ben redelijk geïnteresseerd geraakt in chants door de stukken op De Mysteriis (Mayhem) en Lord Wind. Vandaag zag ik een reclame op de tv over de CD "Masters of Chants", ik ben hem gelijk gaan downloaden en sommige stukken zijn best aardig. Een leuk begin voor verdere exploitatie .

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 19-12-2003 2:01 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Leuk en gek genoeg redelijk makkelijk, mits de goede (kerk) galm aanwezig is.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com