|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 februari DB's, Utrecht Grafjammer (NL black) Merrimack (FR black) Chotzä (CH black) Sargeras (DE black) Deur open: 20.00 uur Entree: 10 euro 20:00 Deuren 20:30 - 21:00 Sargeras 21:20 - 22:00 Grafjammer 22:30 - 23:30 Merrimack 23:50 - 00:35 Chotzä 02:00 Bittere einde https://www.facebook.com/events/143427756309157/ |
|
Chotzä headliner en niet Merrimack? Apart. Ik kom wel even kijken. |
|
quote: Dan zou ik er voor kiezen om de show wat eerder te laten beginnen, het is toch op zaterdag Maargoed, ze zullen inderdaad hun redenen hebben. |
|
sargeras moest door die naam meteen denken aan galgeras. |
|
quote: Als dat zou kunnen. |
|
quote: net effe geluisterd. blijft een bruut album. vet dat johnny al die shit op youtube heeft geflikkerd. |
|
Attentie, een tegenvaller. Merrimack liet ons vandaag weten dat ze de weg van Parijs naar Utrecht te gevaarlijk vinden vanwege de voorspelde en reeds gevallen sneeuw en daarom besloten hebben om hun optreden van morgenavond af te zeggen. Het goede nieuws is dat Chotzä uit Bern, Sargeras uit Bremen en Grafjammer uit Utrecht wel gewoon zullen spelen. Er wordt momenteel gewerkt aan vervanging voor Merrimack. Blijf afgestemd. |
|
Daar ga je dan met je tr00, grim, nekro, krieg en frostbitten imago. Hopelijk komt er een betere band voor in de plaats. Niet dat dat zo moeilijk is. |
|
Wrang, lees ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prima vervanger. Zie ik eigenlijk liever dan voor de vierde of vijfde keer Merrimack |
Index / Concerten |