|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken beide bands niet, maar ik zal er zeker zijn! |
|
uiteraard Je moeder. |
|
ik kom ook kijken.... logisch... voor de tweede keer Daemons Embrace ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
nah kzal es kijken... |
|
quote: gewoon gaan, niet zeuren ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: itta all dependsa on da bling bling bratha |
|
mooi zo! kan iedereen mooi 24 december door naar Waking the dead in de Goudvishal te arnhem! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik ben er, demons embrace was echt focking de vorige keer in de pleuro bar |
|
arrggggggg nou gebruik ik dat woord ook al, t is besmettelijk |
|
hmm neuhh beetje ver weg voor onbekende bands imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oh jah, De Daemons zullen hun nieuwe cd endzeit voor het eerst promoten !!!!!1 (en als t meezit ook eindelijk t-shirts (en die zijn altijd handig als je iets aan wilt trekken en het moet zwart en erug evil zijn.......) |
|
Daemons Embrace!!! HELL YEAH!!! Ikkuh bent present! eigenluk best vet eerst DA en dan SFU! hehe das een dag later [Dit bericht is gewijzigd door Langharige Tekkel op 14-11-2002 15:41] Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
hey menschappen... echt geweldig DEAMON'S EMBRACE was echt bruuuuuuuuut vorige keer en die andere band ken ik verder niet maar daar komme we snel genoeg achter... (hoe dat klinkt...) c u guys there..... |
|
Lijstje!! -McDoom -Karnivoor -Ares |
|
quote: je vergeet mij ei ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:hhmmmzz dat u mij vergeet, naja zeg |
|
quote: wat denk je, die earik zal er niet zijn deze avond ?!?!? |
|
We verwachten je eigenlijk niet nee. |
|
tjek nu voor nog meer metalnight info www.gigant.nl waar je een link naar de metalnight homepage vindt, met alle info over onze metalavonden !!! |
|
Okiedokie... gonna check it out tot vanaaf luitjes! Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Hmmm, ik wou eerst niet meer komen, maar ik kom toch maar. |
|
Nou ja zeg McDoom, je lijkt wel een vrouw... |
|
Bek houden, Dwaalnicht! |
|
nog eventjes Je moeder. |
|
quote: Trouwen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |