|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rammoth Hrafngud Vuig Avondmist Slechtheid |
|
dubbelpost [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 11-06-2002 20:21] Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Die houd ik van je te goed bij Black Witchery!! Die bier houd ik nog van je te goed!! Doen we wel bij black witchery!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Maar ze hadden afgelopen zondag ook Hertog Jan op de tap |
|
Baroeg hertog op de tap ? Wat ?!?!?!?!?!?!? Ik, Wil Schuurman |
|
ik kom denk ik ook wel, sauron heerscht en ik mot m'n black metal imago oppoetsen |
|
Er is een kans dat ik er ben |
|
Rammoth Hrafngud Vuig Avondmist Slechtheid Darkscar Elessar |
|
Ik kom ook! Geweldige bands! Wil ik voor geen goud missen ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: klopt! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
volgens mij was het oranjeboom? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Ze hebben twee taps en de linker tap bevatte HJ en de rechter oranjewilg. Uiteraard betaalde iedere weldenkende metalhead met plezier 10 pleuro-cent meer voor een glaasje HJ |
|
quote: meen je dat nou |
|
Als Pyaemia komt ben ik er misschien ook wel... Wanneer wordt bekend gemaakt of die lui komen? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik ben er dus zeker |
|
quote: Heerschend usericon btw! |
|
hahaha.. misschien kunnen we nog wel een heidenland nummertje spelen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik zou er dan pas om 23:00 kunnen zijn .. 'k moet werken vrijdagavond hoewel er wel nog treinen rijden om 4 uur.. maar moet de volgende ochtend ook weer werken Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ga jij nou met Avondmist? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |