|
Auteur: |
|
|
Oh ik heb ook wel wat dingen te koop staan. Paiste 2002 20" China 180,- Mapex 14x6,5 Phosphor Bronze snare 180,- |
|
Gewoon naar goed voorbeeld voor ieder ding een eigen topic aanmaken en onderstaand topic vol passie negeren. https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3104563/17 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Hijack jij gewoon even Faalhaas zijn topic When your people matter, menstrual health matters |
|
Komt toch een slotje op |
|
Hij is zojuist verkocht ... hoe de hazen lopen ... |
|
Via dit topic? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik overweeg mijn vrouw te koop aan te bieden. Reden: Ik ben de laatste tijd te moe om haar te gebruiken. #memoe. Kan dat hier of krijg ik dan een preek van fusion over Human Trafficking? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
#Memoe klinkt een beetje als #m'nmoeder, geeft niks verder. |
|
#moetoo ? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Via een PM ... hoe de hazen lopen ... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ken ze een beetje koken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Index / Muziek algemeen |