|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar je krijgt Jupiler, als je niets zegt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
jupiler is ranzig. ik zuip nog liever pools bier dan jupiler. |
|
Ze moeten gewoon ranzig bier hebben. Eerst Oranjeboom en nu weer dit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ze moeten gewoon geen maispils schenken. Dus ook geen HJ. Als is HJ ietsie beter dan Jupiler, maar niet heel veel. Gewoon goed pils... Helaas gisteren toch niet gelukt er te geraken ivm financiën. |
|
Idd niet gespot, nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lugubre was de band van de dag voor me. tering wat een vette shit was dat ! |
|
Net gemist! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Was goed toeven in Baroeg gisteren. Bloodtomb was een prima opener, alleen wel wat eentonig. Pestilentia zette een dijk van een optreden neer! Lugubre niet gezien ivm een bezoekje aan de snackbar. Varathron was ook wel prettig, vooral de snellere stukken. Ancient Rites kon me niet boeien, dus aan de bar gaan hangen met bekenden. |
|
ancient rites was ook mijn ding niet. te blij. maar wel goed in wat ze doen. |
|
Leuk package. Het aantal oudere jongeren blijft wel groeien die op zoiets afkomen bleek maar weer. En er wederom weer de constatering is dat de volgende generatie niet met deze muziek verder gaat. Natuurlijk was Varathron het exclusieve deel op het affiche. Dat wat ze lieten horen kwam goed overeen met wat op hun platen staat. Ancient Rites zonder bassist klonk ook overtuigend. Ik had hun platen al lang niet meer geluisterd. Lugubre speelt met 2 gitaristen maar hoorde er niet echt de meerwaarde van. Pestilentia de laatste 2 nrs. van mee gekregen. |
|
????? ik zie anders op concerten zoveel jong volk dat ik me er oud door voel man !!! |
|
quote: Ik ben na een tijdje overgestapt op Leffe Blond [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-04-2018 21:50] |
|
ik vergeet altijd dat ze leffe hebben. |
|
Twee bands gezien. Lugubre was niet verkeerd en Varathron vond ik erg gaaf. |
|
Varathron was goed en de hertog jan grand prestiges ook |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goeie review! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-04-2018 20:55] |
|
Mooi om te lezen . |
|
Dank jullie wel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Was weer een goede. Alle bands waren goed op dreef met als verrassing Pestilentia en als hoogtepunt de beste show van Ancient Rites in jaren. In clubs als de Baroeg komt de band toch goed tot hun recht! Op naar volgende jaar! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |