|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanstaande zondag te zien op Werfpop in Leiden. |
|
'Op papier' zou ik dit echt helemaal kut moeten vinden, maar op Summer Breeze was het toch een fascinerend optreden, en nog verdomd goed ook. Op het moment ben ik 'Stranger Fruit' aan het luisteren, niet alles bevalt me even goed maar er staat toch echt wel wat lekkere en verfrissende muziek op die plaat. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nieuw liedje klinkt zoals vanouds, blues en metal heerlijk in elkaar gevlochten Ineens maar pre-order gedaan van CD + witte T-shirt-bundle. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 15-10-2021 12:53] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Echt enorme AIDS voor de oren dit en ik begrijp nog steeds niet wat iedereen hier nu aan vindt. Krijg toch kanker met je soul bullshit. En de "metal" klinkt als een tape van orgelmuziek die versneld wordt afgespeeld. Ik steek nog liever een drol in mijn oor dan dat ik deze troep aan moet horen. Gatverredamme. |
|
Ik sla het denk ik maar over. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ah, ik zie dat de muur weer gehost wordt? Vette band, heb al het studiowerk in de kast staan. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dit is exact hoe ik erover denk. Optiefen met die onzin "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Na 2 luisterbeurten van de nieuwe ben ik nog niet volledig overtuigd. Het is duidelijk dat het blues-element meer naar de voorgrond komt en in sommige nummers zelfs alles overneemt. Prima. Maar in andere nummers lijken de op zich erg vette rifs in het ijle te hangen, zonder een goede samenhang of zonder een goede inbedding in het gehele nummer. "Götterdämmerung" is wat dat betreft een welgekomen uitzondering. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
1 van de headliners op Prognosis 2023 dus ik zal het eens luisteren en kijken of ik het wat vind. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
2 nummers geoord en voorlopig neig ik nog naar kamp 'ik vind het kut'. Zo tijdens mijn werkdagje van 4 uur nog eens wat meer van luisteren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Live zijn ze een stuk interessanter dan op cd. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Klopt. Dan kan je van pure wanhoop nog bier ze naar gooien als je jezelf met deze sonische abominatie geconfronteerd ziet. Net weer eens "geprobeerd" en binnen 5 seconden rode uitslag over mijn hele lijf. Nee, niets voor mij dit. |
|
Nee. Ik kan er weinig mee. Dit slaan we dus even over en gaan de kleine zaal wel checken. Of op tijd naar de lokale swarmaboer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |