IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zeal and Ardor, which features elements of both black metal and Negro spirituals. Vorige pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-07-2018 21:31 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik heb de nieuwe ook gehoord en moet zeggen dat het misschien wel wat beter gemengd word de black metal stukken niet goed genoeg zijn. Ik denk dat hij gewoon een 2de gitarist moet regelen die echt uit de BM scene komt. Ik denk zelf dat de zeal & ardor formule met meer een drawing down the moon actige insteek nog veel beter gaat werken.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-07-2019 20:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanstaande zondag te zien op Werfpop in Leiden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-08-2019 11:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

'Op papier' zou ik dit echt helemaal kut moeten vinden, maar op Summer Breeze was het toch een fascinerend optreden, en nog verdomd goed ook. Op het moment ben ik 'Stranger Fruit' aan het luisteren, niet alles bevalt me even goed maar er staat toch echt wel wat lekkere en verfrissende muziek op die plaat.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-10-2021 12:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nieuw liedje klinkt zoals vanouds, blues en metal heerlijk in elkaar gevlochten



Ineens maar pre-order gedaan van CD + witte T-shirt-bundle.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 15-10-2021 12:53]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2021 15:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Echt enorme AIDS voor de oren dit en ik begrijp nog steeds niet wat iedereen hier nu aan vindt.

Krijg toch kanker met je soul bullshit. En de "metal" klinkt als een tape van orgelmuziek die versneld wordt afgespeeld.

Ik steek nog liever een drol in mijn oor dan dat ik deze troep aan moet horen. Gatverredamme.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-10-2021 16:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Ik sla het denk ik maar over.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-10-2021 14:23 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ah, ik zie dat de muur weer gehost wordt?

Vette band, heb al het studiowerk in de kast staan.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-10-2021 14:36 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2021 15:55 schreef Snaack het volgende:
Echt enorme AIDS voor de oren dit en ik begrijp nog steeds niet wat iedereen hier nu aan vindt.

Krijg toch kanker met je soul bullshit. En de "metal" klinkt als een tape van orgelmuziek die versneld wordt afgespeeld.

Ik steek nog liever een drol in mijn oor dan dat ik deze troep aan moet horen. Gatverredamme.

Dit is exact hoe ik erover denk. Optiefen met die onzin


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-02-2022 9:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Na 2 luisterbeurten van de nieuwe ben ik nog niet volledig overtuigd. Het is duidelijk dat het blues-element meer naar de voorgrond komt en in sommige nummers zelfs alles overneemt. Prima. Maar in andere nummers lijken de op zich erg vette rifs in het ijle te hangen, zonder een goede samenhang of zonder een goede inbedding in het gehele nummer. "Götterdämmerung" is wat dat betreft een welgekomen uitzondering.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2023 4:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

1 van de headliners op Prognosis 2023 dus ik zal het eens luisteren en kijken of ik het wat vind.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2023 4:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

2 nummers geoord en voorlopig neig ik nog naar kamp 'ik vind het kut'.

Zo tijdens mijn werkdagje van 4 uur nog eens wat meer van luisteren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-01-2023 8:09 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Live zijn ze een stuk interessanter dan op cd.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-01-2023 9:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2023 8:09 schreef PandroidJack het volgende:
Live zijn ze een stuk interessanter dan op cd.


Klopt. Dan kan je van pure wanhoop nog bier ze naar gooien als je jezelf met deze sonische abominatie geconfronteerd ziet.

Net weer eens "geprobeerd" en binnen 5 seconden rode uitslag over mijn hele lijf. Nee, niets voor mij dit.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2023 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nee. Ik kan er weinig mee. Dit slaan we dus even over en gaan de kleine zaal wel checken.

Of op tijd naar de lokale swarmaboer.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen