![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() signature ![]() |
|
ik wil graag dat mijn email (weer) zichtbaar is, kan 1 van de beheerders dat weer even fixen? thx! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote:Nope. Adressen werden geharvest door derden om er evil dingen mee te doen, ook al was het een plaatje. Aldus Paul. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
aha, bescherming voor mij dus? lief! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
En tegen vermeend stalking natuurlijk. :') ![]() |
|
Laat ik nou net Herrie zijn emailadres nodig hebben. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() Goede gehandicapte ben je dan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Als je mailadres ergens zichtbaar is kan en zal er misbruik van gemaakt worden. Lijkt me eigenlijk niet het pakkie aan van Paul. Dat is een risico wat diegene die zijn mail zichtbaar maakt voor zichzelf af moet wegen. Gewoon even een disclaimer in de algemene voorwaarden en de stichting ZwareMetalen is juridisch ingedekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Even wachten tot de overhaul van de site, dan is 't allemaal weer mogelijk! ![]() |
|
quote: ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Dan zet je je emailadres toch bij de hobbies? ![]() |
|
quote:Dat is wel ons pakkie aan, want emailadreslijsten die circuleren over het internet met zwaremetalen.com als referentie zijn nou niet echt goede reclame. ![]() |
|
nou, bedankt paul, dankzij de hri website heb je toch al gauw 1 hit per dag meer... ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Als je het van die kant bekijkt heb je idd een punt. Ik zat in de veronderstelling dat je het meer juridisch bekeek. Zo van: "Ja, maar het is de schuld van ZM dat mijn mailadres nu overal bekend is". Duidelijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-03-2013 20:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik had mijn e-mailadres niet zichtbaar in mijn profiel staan, maar ik krijg sinds kort wel spam (GMail) terwijl ik die jaren niet of nauwelijks ontvangen heb. Kan het zijn dat ze de hele database te pakken hebben gekregen of zou mijn geval toeval zijn? ![]() |
|
Toeval bestaat niet. Althans niet volgens een collega van me. Er zijn er wel die een toeval kunnen krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 26-03-2013 21:34] ![]() |
|
quote:Ik ben nog geen lijsten tegen gekomen met emailaddressen die op "niet zichtbaar" stonden. Voor zover ik kan nagaan zijn we niet gehacked. De gegevens die op de lijsten stonden waren geheel beschikbaar via de site op een "normale" manier. Verder is je e-mailadres nooit helemaal te beschermen voor spam. Zodra iemand zijn/haar mailbox of adresboek in handen komt van een spammer dan ben jij ook meteen de klos als je e-mailadres daar in voorkomt. En met al die malware van tegenwoordig gebeurt dat een hoop. ![]() |
|
quote: Spamhaus, een organisatie die één van de meest gebruikte blocklists beheert heeft recentelijk onder een behoorlijke DDoS aanval geleden. Dat zou mijn inziens de spamvloed kunnen verklaren. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |