IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : MARDUK - Ragnarok - Infernal War Europe tour Mei
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 03-03-2018 13:49 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht



Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 14:16 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Jij was toch die nazi, of niet?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2018 14:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Metal is nazimuziek toch?


signature


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 14:49 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 14:28 schreef Hypnos het volgende:
Metal is nazimuziek toch?
Jij was geen pedo, toch?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2018 15:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jij had geen mentale problemen toch? Laat staan dat ze door misbruik kwamen


signature


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-03-2018 15:50 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 15:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 15:34 schreef Hypnos het volgende:
Jij had geen mentale problemen toch? Laat staan dat ze door misbruik kwamen
Ik projecteer zelf enkel op een muur.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-03-2018 16:00 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vroeger óp de muur?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 16:01 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 16:00 schreef F.Jacobse het volgende:
Vroeger óp de muur?



Nee Wim, dat is niet wat er staat.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-03-2018 16:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat weet ik, vandaar het vraagteken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 16:04 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 16:01 schreef F.Jacobse het volgende:
Dat weet ik, vandaar het vraagteken.



Begrijpend lezen leer je op school. Begrijpend kijken hoor je vanaf geboorte te beheersen. Pff, en dan noemen ze mij een eikel.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-03-2018 16:05 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Ben je ook.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 16:06 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 16:05 schreef Doodskop het volgende:
Ben je ook.
Je moeder is een ongelofelijk aardige vrouw.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-03-2018 16:09 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

lol




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-03-2018 16:20 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 16:06 schreef Tommeh het volgende:
Je moeder is een ongelofelijk aardige vrouw.


dan ken je dr beter dan ik.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 1:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 16:20 schreef Doodskop het volgende:
dan ken je dr beter dan ik.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen