|
Auteur: |
|
|
http://www.dourfestival.eu Nu we toch bezig zijn, ook een ticket voor de Dour'se donderdag. Dead Cross, Sub Rosa maar ook Ufomammut, Eyehategod en zelfs The Chemical Brothers. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ben nog aan het twijfelen. Het zal dit of de Effenaar worden voor Dead Cross. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Zo'n knakenharde line-up altijd, maar ben een beetje huiverig voor de lage levensstandaard op dit festival. Schijnt een aardige pillenboel te zijn, toch? Action Bronson, Alt-J, BadBadNotGood, Big Boi, Chelsea Wolfe, Dälek, Daphni, Dead Cross, Eyehategod, Fatima Yamaha, Floating Points, Ho99o9, Joey Bada$$, Jon Hopkins, Modeselektor, Mogwai, Monolord, Mount Kimbie, Nils Frahm, Preoccupations, Rich Brian, Shigeto, Slowdive, Sólstafir, Soulwax, RubRosa, The Bronx, Tyler, The Creator, Ufomammut, Zeal & Ardor. Da's gewoon een harde line-up. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hehe er gaat aardig wat doorheen idd, toch wel een flinke schaal meer dan de meeste festivals Maargoed de sfeer was er voor mij niet minder om, al was ik zelf ook goed bevoorraad door de nachtapotheek. Als je een beetje oplet zie je wel een aanzienlijk gedeelte onder invloed, maar de sfeer blijft wel gemoedelijk veel heftige zuipers maken het al snel ongezelliger. Ik was er denk rond 2011 dus misschien is alles weer anders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gaaf festival, maar wel hard ja. Meer dan tien jaar geleden dat ik er was, toen was het wel echt krankzinnig. Drugsgebruik naderde dat van klandestiene teknofeestjes. Sanitaire voorzieningen dito. Doden gevallen ook, minimaal één maar ik geloof meerdere. ‘Dourfour’ was toen de grap. Sindsdien is er geloof ik wel veel verbeterd. Wat me toen wel opviel was de wisseling van de wacht. Overdag de hooliganversie van de festivals zoals je ze kent, en dan zo rond 23.00u blijken er nog een paar duizend lui op de camping rond te hebben gehangen die zich chemisch ondersteund melden voor de nachtdienst. Als je dan tegen het eind van de ochtend wakker werd, kropen die lui juist hun tent in. |
|
11 jaar op rij geweest, festival is er door de jaren heen wel flink op vooruit gegaan qua voorzieningen. En ik kan uit ervaring spreken dat het voor de niet-kaakschaatsers onder ons ook prima vertoeven is |
|
SubRosa is forced to cancel his show for personal reasons Dikke kut, dit The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Fantastische festivaldag gisteren. Dead Cross heerste met een superagressieve en energieke set. Het publiek ging ook helemaal loos (wel hopeloos veel hopeloze Patton-fanboys in het publiek die de security aanspraken of dat zij eens even konden vragen of Patton geen zin voor een selfie had ). Uiteindelijk zette Lombardo ook nog eens even fijntjes 'Reign in Blood' in, waarvan de fantastische intro gespeeld werd. En na de dagoptredens is Dour gewoon één groot feestplein, met veel verschillende dansstijlen. Lekker gaan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Index / Concerten |