|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet echt geweldig moet ik zeggen. Het lijkt alsof ze ingeboet hebben aan snelheid/hardheid op sommige nummers. Torch of war is wel ok, echt een live-nummer. Maar over het algemeen kan deze cd niet op tegen Litany. Omdat het vader is: 6 |
|
Aj. Ik als kvlte en truee persoon vind dit juist een van de betere Vader schijven; ze zijn geen andere muziekrichting ingedoken maar er zijn wel lichte punk invloeden bijgekomen. Ik vind het een wereldse plaat... |
|
Naus, lijer, wat mot jij hier En den nieuwe Vader heerscht! Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ben er [na lang denken] uit: Het is geen slechte plaat, het is een slechte Vader plaat. |
|
quote: idd, als de nummers op m'n computer beluister heb ik nog niet het echte "Vader gevoel". Mischien komt dat wel als ik de CD daadwerkelijk in m'n handen heb, en in m'n CD-speler kan draaien! |
|
ja idd, komt toch denk ik door het drumgeluid. minder vet dan op litany etc. 11.45: restate my assumptions |
|
MJA net de orginele CD geluisterd, klink stukken beter als op de computer! Vette CD!!! [Dit bericht is gewijzigd door MJA op 14-06-2002 18:51] |
|
Dat bedoel ik, nummers als Wolftribe en Son Of Fire zijn enorm 'Vader'...schop kont. |
|
Ik vind die plaat behoorlijk goed. Stampt weer als een gek! |
|
Ik vond het een beetje onzin om er een topic voor aan te maken, dus post ik het hier maar ff. Ik vind Vader gruwelijk goede muziek maken, en ben van plan binnenkort één of twee cd's te kopen van deze band, maar weet niet welke cd ik het best zou kunnen kopen, iemand tips? |
|
The Ultimate Incantation, De Profundis, Black To The Blind, Litany, en nog een paar die ik vergeten ben... de hele 'back catalogue' is goed, alleen die nieuwste is wat minder. |
|
alle cd's van Vader zijn meesterlijk, inclusief de nieuwe!!! None of us are saints - Albert Fish |
|
Bedankt, ze zijn dus gewoon allemaal goed (behalve volgens sommigen Litany iets minder), denk dat ik Reign Forever World en Litany maar bestel. |
|
Vandaag The Beast ontvangen Dit is best lekker, lekker eigen geluidje. |
|
quote: Heb je goed, ik vind zelfs de intro erg gaaf, terwijl ik normaal een bloedje hekel aan die dingen heb. O ja, Out Of The Deep vind ik het minste nummer van de cd. |
|
Vind het wel tof, dat het album wat meer gedragen word door bass en drum en niet zo zwaar door alleen gitaar ... |
|
ik vind het geluid wel okay, maar het klappert af en toe een beetje....too much bass.... |
|
Ik heb het album (The Beast) 1 keertje op de achtergrond gehoord bij iemand. Klonk erg lekker, erg Vader. Ik zal er snel nog eens beter naar gaan luisteren. Waarom staat dit trouwens in Muziek algemeen? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Oh dat vind ik juist zo lekker broem broem |
|
quote: The Ultimate Incantation en De Profundis eentonig quote: ik zou eerder voor de door mij bovengenoemden gaan, maar dat zal wel mijn smaak zijn "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:Litany heerscht. The Ultimate Incantation is een van mijn eerste death metal cd's ooit geweest en ik draai 'm nog steeds af en toe. Geweldige plaat! Reign Carrion Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehe, bedankt voor jullie ietwat late reacties. Ik heb nu De Profundis, Future Of The Past en Litany, maar tips voor nieuwe aankopen kan ik natuurlijk altijd gebruiken. |
|
Oh hehe ik had ff niet naar de datum gekeken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Morgen krijg ik em. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |