|
Auteur: |
|
|
drukwerkdeal.nl Ik ben ontwerper van beroep en als ik drukwerk nodig heb dan laat ik het altijd daar doen. Ze zijn snel, leveren goede kwaliteit, zijn goedkoop en zijn een prettige partner als er onverhoopt iets niet is goed gegaan. Ik heb zelf een best grote basstrap laten bedrukken voor mijn eigen studio van volgens mij 3 bij 1 meter maar ze kunnen nog veel groter en op een groot assortiment van ondergrond. Daarnaast heb ik er ook al vlaggen, beursbanners en een bandbackdrop laten maken. In jouw geval is misschien een luchtdoorlatende ondergrond fijn omdat je hem buiten plaatst, in dat geval heeft de wind er minder grip op [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-03-2018 12:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dit. Meerdere dingen besteld, altijd snel, kwalitatief goed en goedkoop. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bedankt, heren! De keuze is dan snel gemaakt Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb als grafisch vormgever ook goeie ervaringen met drukwerkdeal. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dranghekken met banners, zeker voor je dissertatie? Goed bezig pik! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, is voor ZM Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dranghekken gaan het misbruik van je gegevens op Facebook niet tegen, Pim. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
16.666 likes! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Staat er een meeting in de planning? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Bij jou thuis toch, dit jaar? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik kan niet, dit jaar. Volgend jaar ook niet, trouwens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee waar hij staat, dat niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo dan maar? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Algemeen |