|
Auteur: |
|
|
|
|
Meteen bewijs dat een dislaimer op je website gene ruk doet. |
|
What da fock heeft dat nou weer met de mods te maken? Loop niet zo te zeiken man |
|
Voordeel van dit is nu wel dat er eindelijk eens gekeken wordt naar discriminatie door minderheden. men schijtn bijna te denken dat alleen blanken discrimineren .. |
|
Leuk is overigens dat er zo een raar foldertje uitkwam van het rijk. Een pro-marokkaanfoldertje. (Ik ben de title al weer vergeten) |
|
quote:Marokanen zijn lief was de titel |
|
quote: yep, iedereen weet dat niet alleen de blanken kunnen discrimineren maar zowat alle volkeren. Behalve dan in de politiek correcte kringen die nog steeds schijnen te denken dat alleen de westerse blanken voor 99 % uit hun gekleurde medemensen onderdrukkende klanleden bestaan terwijl die gekleurde medemensen zielige onderdrukte heiligen zijn. Ik durf zelfs te stellen dat de gemiddelde westeuropeanen in principe toleranter is dan menig andere bevolkingsgroep.(Ik bedoel tegenwoordig uiteraard) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-11-2002 9:59] |
|
quote: lees dat bericht nogeens goed quote: dit bedoelde ik dus [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 07-11-2002 10:00] My madness, my sadness |
|
solly |
|
Het anti-semitisme onder moslims is keihard en alom aanwezig, maar het zijn meestal blanke anti-semieten waar rellen om ontstaan. Dus ik vind het prima dat eindelijk ook eens moslims ervoor worden aangeklaagd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
'Meldpunt Discriminatie Internet'? Aaaargh. Waarom vertelt de overheid ons niet gewoon rechtuit dat vrije meningsuiting niet bestaat. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: als je als marokaanse met een "neger" thuis komt wordt je vertstoten uit de familie. er is veel rascisme onder "allochtonen" |
Index / Nieuws, actualiteit en media |