|
Auteur: |
|
|
|
|
es luustertnnnetner signature |
|
Ik ben wel benieuwd naar de gehele plaat! lampje |
|
Ik vind hem vet, maar oke ik speel er op dus ik heb niet echt een objectieve mening. |
|
Nou, als je hem zelf erg vet vindt, dan betekent dat dat je er erg tevreden over bent. Dus, ja, dat zegt dan toch genoeg, ofniedan ?!? lampje |
|
Black Metal op de publieke omroep op een zondag. Ik vond mooi. |
|
quote: Heel vroeger had je Onrust als TV muziekprogramma op de zondagavond bij de VPRO. Dat moet gewoon weer terugkomen. Affijn. Ik had de aflevering met Ryanne ook gezien. Een leuke aflevering. Hier terug te zien: https://www.npostart.nl/on-stage/28-02-2021/VPWON_1328892 [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 28-02-2021 20:55] bub |
|
Yup was tof |
|
Was gaaf! |
|
quote: Onrust was leuk, ja. Ah, er zijn dus meerdere afleveringen, ik dacht dat het een eenmalig iets was, ik kende het niet, zag het staan toen ik de epg van de tv bekeek. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-02-2021 21:38] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ondanks de wat moeizame gesprekjes tussen de nummers door een erg mooie registratie in de Grote Zaal van TivoliVredenburg! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Heavy Metal |