IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Suffocation, Profanity, Carrion (10 juni 2018) Gratis toegang - Gent - JH Asgaard ism Zware Metalen
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2018 17:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

https://zwaremetalen.com/nieuws/gratis-optreden-suffocation-in-gent




allen welkom

behalve Fusion
die is zeer welkom


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2018 18:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wow!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-05-2018 9:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Erg tof voor die gasten van Carrion.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-05-2018 9:46 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Als het goed weer is, kom ik wel af om buiten wat te chillen. Ik vrees dat Asgaard een beetje te klein gaat zijn en de bands zeggen me sowieso te weinig om een sardinenblikgevoel te ondergaan.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2018 11:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Suffocation fo' real


signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-05-2018 13:20 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Wat een Profanity!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2018 19:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yes, good, now Carrion


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2018 9:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-06-2018 9:30 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

En? Goed geweest? Uiteindelijk er niet meer geraakt wegens andere verplichtingen.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-06-2018 9:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Was tegen 18u al volzet, had ik gelezen. Maar idd: hoe was het? Suffocation goed aan de beuk?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2018 11:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het was bruuutal :D alle ramen open, buiten stonden ze mee te doen. Suffo was ook vet anthousiast.Staan wat filmpjes op de Grimm FB site


signature


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen