|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
was je van plan naar die vergane glorie te gaan kijken dan ? |
|
quote: Het is dus gewoon een gevoel zonder duidelijke aanleiding. Sorry for asking. Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: Nee, man. Ik ga alleen nog maar naar bands kijken die ik heel, maar dan ook heel erg graag live wil zien. Hoe goed ik testimony ook vind, zo hoog staan ze niet bepaald op m'n want to see live lijstje, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ja hoor.... een gevoel. veel plezier bij je eerstvolgende pestilence concert. |
|
quote: je had me wel even ouwe |
|
De manier waarop Doodsrochel zijn mening over Pestilence en Mameli ventileert lijkt eerder ingegeven door jarenlange wrok omdat Mameli vroeger het speelgoed van Doodskeutel af heeft gepakt, dan om de muzikale kwaliteiten. |
|
quote: muzikale kwaliteiten |
|
Ik heb Pestilence dit jaar 2x aan het werk gezien. Muzikaal zwak? Nee. Geluid zat telkens goed en het was strak. Slecht uitgevoerd oud materiaal? Nee, want ik vond zelfs de Testimony nummers beter klinken dan oude live opnames. En ja, in vergelijking met de vorige line-up is het een pak beter. Een paar jaar geleden was het idd rotslecht. Mameli een arrogante kerel? Ja, maar ik ga naar Pestilence voor de muziek. En ik snap wel dat ie zich bij momenten stoort aan het feit dat er altijd wel een paar idioten zijn die vanaf nummer 1 om "out of the body" zitten te roepen... Scoren bij het grote publiek met de technische jazzy dingen zal helaas voor hem nooit lukken. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Maar toch, 2 "bandjes" tegenover een heel festival? Blijft voor mij onverklaarbaar, want zo groot is de Dynamo zaal nu ook weer niet... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: het is gewoon raar indd. soms staan bands voor 3 man te spelen en soms voor een volle bak. Met get some! ook gehad. staan in wateringen voor 3 man, en een week later in naaldwijk voor een volle bak. geen idee waar het aan leg. |
|
quote: +1 dus. Dank u. Vox Clamatis in Deserto |
|
Ik wilde Pestilence graag zien, want die nieuwe cd is gaaf. Dan maar op Stonehenge. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |