|
Auteur: |
|
|
In hoeverre ze een vergelijkbare sound met Kovenant of Samael hebben weet ik niet precies, maar Pain heeft in ieder geval die lekkere industrial invloeden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Red Harvest, Choronzon, nieuwe Satyricon misschien... Khold, Thorns... Weet ook niet of het er echt op lijkt, maar het zijn iig bands die je eens kunt proberen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-11-2002 14:37] |
|
nieuwe satyricon niet |
|
quote: Hmm ok, heb Volcano nog maar 1 keertje beluisterd... |
|
Kijk anders bij mp3.com bij industrial metal. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Samael zou wel in de Effenaar komen.. 14 november.. Maar ik kan nix vinden en dr is nog steeds geen voorverkoop.. dus ga ik er maar vanuit dat t ook nie doorgaat.. Wel balen want Samael was supertof op Summer Breeze.. Kovenant zou 17 november in Baroeg staan.. maar verder kan ik er ook nix van vinden.. |
|
Let op: ... And Oceans - "Allotropic / Metamorphic - Genesis Of Dimorphism" oftwel AMGOD, die zal je wel hebben/leuk vinden!! Succes verzekerd |
|
Ik vind Gloomy Grim een beetje op Kovenant lijken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Omdat mensen van Kovenant ziek waren ging de tour niet door. Nu zijn allemaal weer beter Nieuwe tour is nog niet gepland omdat alles of course is opgeschoven en zal t nog wel even duren voordat er een nieuwe tour in Europa wordt gestart. Maar goed ze komen wel iig "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Gloomy Grim ja!! Gave band... En alle mensen van Kovenant waren ziek? Zeker een gemeenschappelijke ziekte |
|
thee maldoror kollective is een geweldige mix van industrial en bm. |
|
quote:Gloomy Grim-blood, leuke tekst Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Thee maldoror kollective I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Cool. Vanavond maar es kijken naar info over die bands. |
|
quote: haha ja zoveel bandleden heeft kovenant niet he Lex Icon was er het ergste aan toe van allemaal en Psy Coma en Hellhammer zijn ook ziek geweest idd gelukkig kunnen we uitkijken naar nieuwe cd begin 2003 "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ben heel erg nieuwschierig naar hun nieuwe CD SETI. Weet iemand trouwens een url naar een site over kovenant met recent nieuws? Alle sites die er zijn zijn of down, of al jaren niet meer upgedate. In het samael guestbook stond een entry van "lex icon's" vriendin, met een link naar een site, helaas is die nog niet af. http://www.gentechranch.tk |
|
probeer diablerie ook eens. |
|
diablerie is bruut!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Kovenant is wel leuk, maar Samael is natuurlijk heersend en hoewel de nieuwe plaat van Samael wel enigszins te vergelijken is met Kovenant vind ik de rest absoluut niet te vergelijken Eternal vind ik ook aanzienlijk minder dan meesterwerken als; Passage, Exodus, Blood Ritual en Ceremony of Opposites Samael live is ook briljant trouwens Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ram-Zet |
|
Mysticum. |
|
is de dubbel dvd "black trip" een beetje de moeite waard? ik kan em voor een tientje krijgen, doen? |
|
ja one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Da's idd een mooi verzamelwerk, wel een beetje "alles erop gegooid" indruk, (de band had weinig inspraak in de samenstelling), maar zeker aan te raden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Index / Heavy Metal |