|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunnen we t alsjeblieft niet m.... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Kan je daar aub hier verder over discussiëren? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oke prima When your people matter, menstrual health matters |
|
Waarom mag ik niet meedoen ja jammer dat we zover wonen ik namelijk mensen die ook van zulk muziek houden en naar zulke concerten gaan en vriendschap opbouwen. |
|
Waarom mag ik niet meedoen ja jammer dat we zover wonen ik namelijk mensen die ook van zulk muziek houden en naar zulke concerten gaan en vriendschap opbouwen. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Wie het ook is, hij of zij trollt op ongekend niveau. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
M'n ogen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Even ontopic: Ik zou verhuizen uit Zeeland. Dan komt alles wel weer goed. Hafgufa |
|
Zeeland heerst. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat is er mis met Zeeland je hebt hier mooie stranden en duinen en zoals het bekende stad en dorp Burgh-Haamstede,Renesse,Zierikzee,Goes,Vlissingen en Middelburg |
|
Feestje dit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |