IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 14 - 15 sept: Bloodshed Fest @ Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-09-2018 15:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2018 15:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Ga zeker ook Tragedy, Keitzer en Enemy Soil checken, baas.


Ga ik zeker heen, maar minder syked voor.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-09-2018 15:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2018 15:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ga naar het loket in een kanarie-onesie. Dan zullen ze misschien opkijken.


Op kundige wijze weet je mijn garderobe tegelijkertijd te onder- en te overschatten.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2018 16:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jamaar, zo bedoelde ik het niet...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-09-2018 16:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Mijn onesies zijn race-overalls. Als ik dan ook mijn helm opzet zal ik vast opvallen, zo is het ook.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2018 17:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

“Een kaartje voor Bloodshed Fest vandaag, aub.”

Zie het zo gebeuren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 15-09-2018 17:16 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Dat zal die Negatieveling leren denken ze nu daar. Dan had die zijn kaart maar online moeten kopen net als iedereen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-09-2018 17:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ze denken daar helemaal niks, in het bijzonder de mevrouw van de kassa. Dat zal me ook leren, om een wandelingetje te maken en niet online te bestellen.



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 15-09-2018 17:30 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 15-09-2018 22:18 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Tsja Effenaar en geluid. Kan me niet herinnerren dat dat ooit goed was.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 15-09-2018 23:12 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Zelfd als met de baroeg in vroeger tijden


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-09-2018 23:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dra-ma, ja!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-09-2018 16:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

De laatste dag was ook weer leuk. Vanwege wat brakheid enigszins laat gearriveerd en vanwege NS-werkzaamheden wat eerder weg. Desondanks aan aantal toffe shows gezien met Catharsis en Primitive Man als duidelijk hoogtepunt. Ook mooie optredens gezien van Pressure Pact, -(16)-, Leng Tch'e, Bütcher en Enemy Soil. Helaas vielen Tragedy en Pissgrave tegen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-09-2018 16:12 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2018 23:12 schreef Doodskop het volgende:
Zelfd als met de baroeg in vroeger tijden



Inderdaad


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-09-2018 16:12 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

dubbeldedubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 16-09-2018 16:23]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-09-2018 16:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Immortal 1995(dacht ik) schiet me te binnen. Ik keek en luisterde en dacht: wat hoor ik nou?




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-09-2018 16:27]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-09-2018 18:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat ook heel goed aan Immortal kan hebben gelegen.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-09-2018 19:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Absoluut!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-09-2018 0:11 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

mja vooral dag 1 was effenaar wel echt te groot voor bloodshed fest en dan ook nog eens constant bands met matig geluid. Demilich en Spectral Voice waren daarom alleen al op killtown beter, antti maakte ook betere grapjes daar daar in tegen lang met hem kunnen praten op vrijdag.

waren meer bands die niet goed uit de verf kwamen door het geluid op vrijdag Fredag den 13e, ghettö en afgrund vind ik toch best wel leuke bands en toch kreeg ik t echte gevoel van die bands niet.

Friendship en Palm waren de bands die ik het beste vond. Friendship speelt niets echt van de begin periode wat alleen maar beter is nu gewoon erg lompe sludgecore met blast beats. Verder Massgrav en Whoresnation ook prima.

Met Agoraphobic Nosebleed kan ik nog steeds niets. Ik snap de hype rond de band echt niet.

De afterparty was ook een dingetje, echt een soort van chique hotel zaal en dan 2 crust bands. Vooral Distress was leuk. (zoals verwacht eigenlijk)

En oh ja Une Misere wat een stelletje tryhards zijn dat zeg. Alles is geforceerd. Muzikaal best oke maar door de sfeer denk ik alleen maar aan dat Palm het zelfde eigenlijk beter deed.


Dag 2 had gelukkig beter geluid en ook meer publiek, de bloodshed fest sfeer was meer aanwezig. Hopelijk zijn beide dagen zo volgend jaar.

Enemy soil, horse bastard(geluid was hier wederom beetje jammer), keitzer en 16 waren allemaal leuk.

onverwachte highlight was Encroached die echt een soort van thrashcore meets deathrock speelt.
Catharsis, tragedy, bütcher drumcorps en extinction of mankind waren verder nog goed. Nog lekke gedanst bij drumcorps op het einde en was beetje bezorgd of Bütcher niet te speed metal was voor het publiek maar ze zijn gewoon goed genoeg om daar over heen te komen.

Necrot was duidelijk minder dan op killtown en Pissgrave is gewoon nog steeds een saaie band. En ja Primitive man.... de richting waar ze zijn ingeslagen met Caustic is gewoon jammer. Te veel non riffs en andere doelloosheid, ze waren al beetje de zwakke band toen in arnhem met integrity en bongripper maar dit was nog minder. Ben blij dat ik ze een paar jaar geleden heb gezien



Chainsmoker
Usericon van Chainsmoker
Posted 17-09-2018 10:44 by Chainsmoker Wijzig reactieProfiel van ChainsmokerQuote dit bericht

Bloodshed, na Roadburn mijn favoriete Nederlandse festival. Al moet ik zeggen dat het grote podium van de Effenaar wel wat te groot is voor de gemiddelde Bloodshed band. Alleen bij Tragedy echt een goed gevulde zaal gezien.

Het zwaartepunt lag voor mij vooral op de vrijdag met geweldige shows van Palm, Spectral Voice (ik kende de band niet, maar wat een muur van geluid), Friendship en Ultha. Boak, Massgrav en Fredag Den 13:E waren ook zeer goed te pruimen.

De zaterdag werd uiteindelijk ruimschoots goed gemaakt door Catharis (heersers) en Enemy Soil.

Verder nog dikke props voor de vegan keuken en het speciaal bier van Natte Gijt.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 17-09-2018 20:03 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Vrijdag een prima dagje met de trein gedaan. Het geluid in de zaal vond ik bij Fredag den 13:e eigenlijk wel goed. Ze zijn live een stuk overtuigender dan op album. Was vet!
Hellknife, niks voor mij. Te standaard.
Whoresnation: dikke prima. Ik heb ze vaker gezien, maar ging goed d'r op!
Spectral Voice vind ik op plaat goed te doen, live was 't echter niet zo best. Snel weer weggelopen.
Friendship vond ik erg vet! Een soort "Japanse Nails" ofzo.
Gijtenbloed, perfect!
Afgrund een stukje gezien, geluid was niet zo best.
Palm vond ik eigenlijk de coolste band van de dag. Goed geluid en veel spelplezier.
Ongeveer 5 minuten kunnen zien van Agoraphobic Nosebleed, was prima te doen. Toch moest de zaal nog vollopen... wij moesten echter de trein halen.

Zaterdag avond pas binnen gekomen bij Primitive Man. Vorige keer vond ik het heel vet, nu kon ik mijn draai niet zo vinden bij hun optreden. Teveel langzame stukken voor mijn doen ofzo?

De sfeer was zaterdag wel veel beter en meer "Bloodshed".
Pissgrave, ik kan niet zoveel met die zang.
Enemy Soil, na jaren lang hun verzamelaar draaien eindelijk eens live gezien. Voor mij de coolste show van het weekend!
Keitzer is altijd goed!
Catharsis was ook heel erg vet!
Necrot vond ik ook een dikke prima!

Goed festivalletje hebben de mannen weer neergezet. Ik moest even wennen aan de grotere zaal, maar dat was toen ook bij de nieuwe Bosuil en de switch naar Dynamo... dus dat komt wel goed denk ik!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-09-2018 0:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

https://zwaremetalen.com/concertverslagen/bloodshed-fest-2018-waar-op-vrijdag-japan-drumcomputersolos-en-studenten-van-de-black-zegevieren

Bloodshed Fest 2018, waar op vrijdag Japan, drumcomputersolo’s en studenten van de black zegevieren.

Het vrijdagverslag van Zware Metalen dus, met foto's van alle bands en tekst van vijftien optredens. Morgen de zaterdag.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2018 5:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Goed stuk! Benieuwd naar de zaterdag.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-09-2018 20:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-09-2018 23:25 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Allebei erg goede en uitgebreide verslagen!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-09-2019 16:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Gisteren en eergisteren bij de laatste Bloodshed Fest geweest. Echt jammer, want ik heb dankzij dit festival veel bands kunnen zien die ik anders waarschijnlijk nooit had gezien. Alleen al voor From Ashes Rise en Catharsis ben ik de organisatie zeer dankbaar!

Ik verwacht dat de organisatie wel met een ander festival gaat komen. Wellicht houdt de reputatie van de naam Bloodshed Fest het evenement tegen om een breder publiek aan te trekken. Tijdens Baroeg Open Air was er bijvoorbeeld veel bekijks voor Hatari, maar in de Effenaar waren er niet heel veel bezoekers. Hetzelfde geldt voor een gelikte band als Aborted. Hier zit een bredere festivalformule in.

Persoonlijk vooral genoten van Iron Lung, Tomb Mold, From Ashes Rise en Hatari. Despise You, S.O.B. en Coffins zijn ook mooi om afgevinkt te hebben. Binnenkort een (korter dan vorig jaar) verslag op Zware Metalen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen