IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 30 juni: Big Ass Metalfest @ Utrecht
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-06-2018 19:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2018 19:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Big ass vanwege Josje?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-06-2018 20:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Josje?


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 12-06-2018 2:19 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2018 19:31 schreef bastianus het volgende:
Big ass vanwege Josje?




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2018 7:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2018 20:22 schreef MetalJan het volgende:
Josje?
De vrouw die in de tijd dat ik nog met een band optrad alles voor de bands regelde in dB’s. Prachtmens, met een redelijke batterij toentertijd. Maar goed, moet ik nodig zeggen met mijn bierpens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 12-06-2018 12:06 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 7:39 schreef bastianus het volgende:
De vrouw die in de tijd dat ik nog met een band optrad alles voor de bands regelde in dB’s. Prachtmens, met een redelijke batterij toentertijd. Maar goed, moet ik nodig zeggen met mijn bierpens.



Ach jouw bierbuikje valt in het niet bij die van mij.

Maar inderdaad een prachtmens Josje. Doet tegenwoordig niet zoveel meer. Af en toe draait ze weleens in dB's en komt ze naar concerten toe. Helaas regelt ze zelf geen concerten meer, zover ik weet. Destijds erg actief, niet alleen in dB's maar ook De Pit avonden in o.a. Zaal Brouwer aan de Biltstraat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2018 13:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mooie tijden waren dat. Onze gitarist die toen langzamerhand begon als bandpromotor en toermanager, en voorzichtig contact probeerde te leggen met de zanger van Orphanage. En dan onze zanger en ondergetekende die desbetreffende zanger uitmaken voor metalpinda, bandslet en Sammy Duyvis jr. En dan de rest van de avond alleen maar feesten en ouwehoeren met die Orphanage-zanger die een hele aardige gast blijkt te zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 12-06-2018 14:23 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

George Oosthoek de grunthoer van Utrecht. Supertoffe gast. Ken 'm sinds 1990 en spreek 'm nog geregeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 12-06-2018 14:24]


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 12-06-2018 14:29 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik ken 'm sinds 1989!


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2018 14:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Balen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-06-2018 15:09 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hij zat ook bij pleurisy te grunten en die andere lui ken ik nog langer. Dus.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 12-06-2018 15:52 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 15:09 schreef F.Jacobse het volgende:
Hij zat ook bij pleurisy te grunten en die andere lui ken ik nog langer. Dus.





Duidelijk dat we bejaard zijn.

Rollatormetal ftw.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-06-2018 17:41 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik prefereer de term scootmobielmetal. Ik ga echt niet meer zelf lopen, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen