![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Big ass vanwege Josje? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Josje? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ach jouw bierbuikje valt in het niet bij die van mij. ![]() ![]() Maar inderdaad een prachtmens Josje. Doet tegenwoordig niet zoveel meer. Af en toe draait ze weleens in dB's en komt ze naar concerten toe. Helaas regelt ze zelf geen concerten meer, zover ik weet. Destijds erg actief, niet alleen in dB's maar ook De Pit avonden in o.a. Zaal Brouwer aan de Biltstraat. ![]() |
|
Mooie tijden waren dat. Onze gitarist die toen langzamerhand begon als bandpromotor en toermanager, en voorzichtig contact probeerde te leggen met de zanger van Orphanage. En dan onze zanger en ondergetekende die desbetreffende zanger uitmaken voor metalpinda, bandslet en Sammy Duyvis jr. En dan de rest van de avond alleen maar feesten en ouwehoeren met die Orphanage-zanger die een hele aardige gast blijkt te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
George Oosthoek de grunthoer van Utrecht. Supertoffe gast. Ken 'm sinds 1990 en spreek 'm nog geregeld. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 12-06-2018 14:24] ![]() |
|
Ik ken 'm sinds 1989! That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Balen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij zat ook bij pleurisy te grunten en die andere lui ken ik nog langer. Dus. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Duidelijk dat we bejaard zijn. ![]() Rollatormetal ftw. ![]() |
|
Ik prefereer de term scootmobielmetal. Ik ga echt niet meer zelf lopen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |