|
Auteur: |
|
|
Graveland Festival is weer terug nadat dit jaar de editie van 2018 niet doorging vanwege verbouwing op de concertlocatie. Het festival gaat terug naar de oorsprong en zal weer ‘open air’ zijn op het Hollandscheveld nabij Hoogeveen. Zware Metalen mag zichzelf mediapartner van het festival noemen en mag verklappen dat de organisatie de onversneden old-school deathmetalband Dead Congregation heeft weten te strikken. Vandaag is daar blackmetalinstituut Marduk aan toegevoegd. Vrijdag volgt nog een derde aankondiging. Ondertussen is de early bird ticketverkoop van start gegaan. Kaartjes kosten momenteel €17,50 in plaats van de reguliere €25. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-06-2018 14:09] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dead Congregation is gaaf, Marduk...mwah. Wel een beetje kut dat dit vlak na NDF is. Pitfest is week voor NDF. Word lekker druk zo. |
|
ja al heb ik wel vertrouwen in de lineups van graveland en pitfest. |
|
Tja, sommige weekends is er niks te doen en dan heb je weer 4 evenementen in 1 weekend. Goed gepland zeg ik dan |
|
Horrendous bevestigd |
|
quote: Inderdaad. Pitfest en Graveland publiek zijn grotendeels gelijk en met een NDF er ook nog tussendoor, wordt het kiezen. Voor mij dan helaas geen Graveland. |
|
quote: De band waar ik voor ga! Zo blij dat ze eindelijk in Europa spelen!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja snap ik. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 23-07-2018 14:57] |
|
Horrendous is wel een klapper. Toch maar overwegen dan.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Voor mij hetzelfde. |
|
Wel ja, Krypts er ook bij. |
|
|
|
Lol Horrendous krijgt maar 35 min speeltijd. https://www.facebook.com/gravelandfest/photos/a.401676036657655/1191661917659059/?type=3&theater |
|
Oef, dat is wel erg kort. Maar hoe krijg je anders twaalf bands op één podium in een dag? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ow ja. Nee dan is het goed. |
|
Pfff, doe dan 2 podia ofzo. |
|
quote: Ah nu valt het kwartje. Enig kritiek is nu uit den boze natuurlijk |
|
quote: Lol, nee. Zo apologetisch ben ik niet. Wat een kutfestival zeg! Beter zo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Entrapment speelt. Er is bier. Wat wil je nog meer? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat Horrendous langer speelt. |
|
Liever niet. Ik vond de wiskundeles vroeger ook altijd te lang duren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar Horrendous is wiskundeles van die mooie lerares. |
Index / Concerten |