|
Auteur: |
|
|
En radio giraffe, het station wat zijn nek uitsteekt. Is die, naast radio Bob, ook te ontvangen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Misschien is zo’n qr-code op een shirt nog niet eens zo’n slecht idee. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Beste Jordi de topverkoper, deel dan gelijk plaatje en prijs, weten we waar we aan toe zijn.. Vind ik ook niet |
|
En natuurlijk ook het KvK nummer en he onderbroekmaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
is radio nog steeds een dingetje? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De vraagprijs is € 49,-. Nieuwprijs was € 95,-. Heb helaas geen idee hoe ik op dit forum afbeeldingen moet toevoegen. |
|
quote: Goeie vraag! Hoe luister jij naar Metal muziek? Gebruik je gewoon Spotify? Youtube? |
|
o bij metal muziek heb ik een zeer uitgebreid ritueel met geiten enzo, zal ik je niet mee vermoeien. maar serieus, ik luister enkel alleen naar albums in zijn totaliteit, 95% van de tijd is dat vanaf Spotify en die andere 5% is dan die enkele keer dat ik een LP op leg. Ik heb een hele partij ceedees, ergens op zolder [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-06-2018 14:13] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit lijkt me toch wat meer SPAM dan schoolprojectje, twee verschillende users op 1 dag die DAB+ promoten maar hoe werken dit soort verdien modellen? of zijn de spambots nu zo goed dat ze op overdreven amateuristische marketingtrucjes lijken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Algemeen |