|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents WATAIN ROTTING CHRIST PROFANATICA Zondag 25 november Doornroosje, Nijmegen Exclusieve NL show Meer info & tickets: www.doornroosje.nl/event/watain |
|
wat doet die zaad band rotting christ daartussen ?? tenzij dat ze thy mighty contract gaan spelen hebben ze daar niks te zoeken ! |
|
ik niet. |
|
Dat was helemaal niet zo lang geleden, waar wás je dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
vast ergens anders bier aan het zuipen |
|
Te gek, Profanatica kijken en lekker vroeg naar huis! |
|
Goed package! Uiteraard ook benieuwd naar Profanatica. Gemist tijdens het afgelopen Deatfest in Tilburg. Maar ik rijd wel naar Trix. |
|
quote: mij niet gezien die nudisten black metal |
|
quote: Wait, whut? Betekent dat ook full frontal corpse paint? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
zoek maar eens wat van ze op. ik durf niet meer. |
|
Mijn geheugen is zo slecht, maar die afbeelding blijf ik me wel herinneren... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-06-2018 21:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Mwoah, ik hoef niet zo nodig. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Verstandig, je netvlies is je dankbaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
het groepsmasturbatie-rond-bijbel filmpje kan ik helaas niet traceren, excuses. |
|
|
|
Oh jee |
|
ook al ga ik er van uit dat rotting christ mogelijk een meer black metal georienteerde set speelt op een tour zoals dit en profanatica echt gaaf was op NDF heb ik wel betere dingen te doen dan geld geven aan Watain. |
Index / Concerten |