|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste Namen: - Airbourne - Avatar - Dark Funeral - Demons & Wizards - Krokus - Meshuggah - Parkway Drive - Powerwolf - Rose Tattoo - Sabaton - Within Temptation Tickets: https://www.metaltix.com/ +Gloryhammer +Myrath +Testament +Septicflesh +Gernotshagen +Michale Graves +Versengold +UFO +Of Mice & Men +The Vintage Caravan +All Hail The Yeti +Equilibrium +Crematory +Grave +Delain +Battle Beast +Jinjer +1000 Löwen Unter Feinden +Crisix +The Bosshoss [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-12-2018 10:05] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaan we weer |
|
quote: Ja inderdaad gaan we weer. Dit jaar overgeslagen maar 2019 gaan we weer. |
|
Er zijn al ruim 60.000 tickets verkocht. Niet te lang wachten met kopen dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Editie 2018 is nog niet eens afgelopen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het is al twee dagen geleden zag ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kaartje was kwart over 12 vannacht reeds besteld en betaald. Dus XXL, komt goed. |
|
Have fun, Smallie. De bestelknop op Metaltix is verdwenen dus de melding 'Sold Out' zal wel niet lang op zich laten wachten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat Wacken is het equivalent van het Sterren Muziekfeest op het Plein. |
|
Within Temptation? Zitten die niet in de overgang? signature |
|
quote: Ja. En ze passen even goed in de line- up van Graspop of de metaldag van de LokerseFeesten. |
|
Ah, de gebruikelijke jankerds hebben hun zegje alweer gedaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Wacken qua line-up al jaren gewoon een vreselijk saai en voorspelbaar festival is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Klopt helemaal. Ik denk dat dat voor veel (grote) festivals geldt. Maar dat kan het festival op zich nog wel bijzonder maken. Festivals zijn meer dan de line-up en dat geldt zeker voor Wacken. |
|
Wat bij betreft is het niet meer of minder voorspelbaar dan bijvoorbeeld dit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als mensen zeggen dat ze niet veel op hebben met teveel Powermetal heb ik daar het volste begrip voor maar dit jaarlijkse geneuzel van de Usual Suspects is eigenlijk alleen maar vermoeiend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sold out! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En toen was DHL mijn pakket kwijt. En nog 15 paketten met de zelfde verzenddatum richting nederland. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klote wacken! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De verkoper heeft ze verstuurd, Wim. Je bedoelt dus klote DHL. Van gekloot bij de post kun je moeilijk de opdrachtgeven de schuld geven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar wat heeft wacken er dan mee te maken? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarschijnlijk zaten in het pakket de Wackentickets, de Wackenbierpul, de Wackendrinkhoorn, de Wackenpeniskoker en de Wackenportemonnee. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |