|
Auteur: |
|
|
allemaal muziek voor homo's. |
|
jij zou de frontmensen neuken ? Zo, die flauwekul hebben we gehad Rainbow en Priest kan ik bijna dromen maar er schiet me niks te binnen Morgen maar eens even luisteren. |
|
Deep Purple - In Rock ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Is dit de oplossing of past hij in hetzelfde rijtje ? Hoor namelijk wel een overeenkomst tussen Rainbow en Priest maar ben 'm bij Puple niet tegengekomen Misschien nog maar een keer luisteren |
|
quote: Past in het rijtje. Net als deze: Metallica - Ride The lightning. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hèhè. Eindelijk eens een nummer in zo'n raadsel-topic dat ik ooit gehorod heb. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Het gaat om de LP's he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Daar zeg je wat. Blijft mijn steling nog wel van overeind, dat dan weer wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Das ook weer waar. Maar uh.. een klassieker als Deep Purple - In Rock nog nooit gehoord dus? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nee, dat maakt het een stuk duidelijker |
|
Als je alle ASCII waarden van alle letters op de achterkant van de originele hoezen per LP optelt en deelt door 666, geven ze allemaal de exacte GPS locatie aan waar de Hoer van Babylon zal verschijnen. D0h. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik geef het op Ik heb nog zoveel ander lekker vinyl hier liggen wat ik nog graag wil luisteren...ik hoor het niet. Wilde gok: dubbel bass |
|
Helloween coverde Deep Purples Rat Bat Blue dat op een Russische heruitgave van Keeper of the Seven Keys staat. Roger Glover produceerde Sin After Sin. Richie Blackmore speelde in Deep Purple en In Rock is door Deep Purple opgenomen. Edit: En Lars Ulrich had posters van Deep Purple op zijn tienerkamertje. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 14-08-2018 11:00] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nog maar een extra hint dan. Let vooral op de opbouw van de LP's. ... hoe de hazen lopen ... |
|
gemaakt van polyvinyl, ingekrast met een relief dat te vertalen valt naar geluidsgolven overeenkomstig met menselijke muziekcomposities die onder kenners ook wel metaalmuziek wordt genoemt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goverdomme, nou kan ik het nog niet laten rusten Nog maar een poging dan. Later !!! |
|
Ik heb 'm Wel erg makkelijk als je het weet, maar ja kom er maar eens op Volgens mij kan WASP - The Last Command in hetzelfde rijtje. |
|
Ik keur hem goed. ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
Index / Muziek algemeen |