![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Spelen op Bospop? Schrijf je dan zo snel mogelijk in voor het Weerter Amateur Festival en strijd als 1 van de 24 bands om die hoofdprijs. Voor meer info ga je naar www.weerteramateurfestival.nl of meel je naar annekehorstman@hotmail.com. ![]() |
|
Wat voor soort bands zoek je ![]() ![]() |
|
Vanalles wat speelt daar meestal ![]() ![]() |
|
Hey Triple Dan,wij moeten daar natuurlijk spelen met onze nieuwe band ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
word death metal daar ook gewaardeerd? Trieste gast ![]() |
|
HEUY!!!! Mogen mannenkoren ook meedoen? Het Roermonds Metal Mannen Koor: MMK!!!! Daar krijgt men dorst van ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Proost !!!! ![]() ![]() |
|
En een Grindkoor? he he Grind, Gore & Grolsch!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
YEAH !!!! ![]() |
|
HEUY!!!! GG&G-Koor!!!!! ![]() ![]() ![]() Alles wat een metalhead nodig heeft ![]() |
|
Het Roermonds Metal Mannen Koor moet zeker staan op graspop! En tjokkefoll natuurlijk. Zeg heuy! Zoeken jullie nog een triangelist? Want triangel spelen kan ik wel. TJOKKEFOLL!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Een triangelist is altijd metal ![]() Maar in de triangel kan ik ook spelen, alleen ben ik dan vaker tjokkefoll ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! oh ja Frietbal: het is op Bospop en niet op Graspop: Gras=klein en groen, Bos groot en bruin (af en toe ook groen). ![]() |
|
Groot en bruin? ![]() |
|
HEUY!!!! en het is geen neger ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Wij van TJOKKEFOLL willen ook wel spelen.Is het weer in de Bosuil?Geweldige zaal,heb daar nog met LOMP opgetreden vorig jaar.Een groot alcoholisch feest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Waar is het geen alcoholisch feest met ons? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TJOKKEFOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!! ![]() |
|
Heb je inderdaad helemaal gelijk in.TJOKKEFOLL ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: dan moet je in de triangel komen oefenen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ja,mogen wij daar serieus komen repeteren?Zo ja dan spelen wij het eerste optreden van ons daar.Dan hebben we een kroeg vol alcoholisten ![]() ![]() TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! 1 probleem is dan wel weer, dan vergeten we met het MMK ook weer alle nummers net zoals bij TJOKKEFOLL. Maar is natuurlijk wel gezellig ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |