|
Auteur: |
|
|
Spelen op Bospop? Schrijf je dan zo snel mogelijk in voor het Weerter Amateur Festival en strijd als 1 van de 24 bands om die hoofdprijs. Voor meer info ga je naar www.weerteramateurfestival.nl of meel je naar annekehorstman@hotmail.com. |
|
Wat voor soort bands zoek je |
|
Vanalles wat speelt daar meestal |
|
Hey Triple Dan,wij moeten daar natuurlijk spelen met onze nieuwe band en Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
word death metal daar ook gewaardeerd? Trieste gast |
|
HEUY!!!! Mogen mannenkoren ook meedoen? Het Roermonds Metal Mannen Koor: MMK!!!! Daar krijgt men dorst van |
|
Proost !!!! |
|
En een Grindkoor? he he Grind, Gore & Grolsch!!! |
|
YEAH !!!! |
|
HEUY!!!! GG&G-Koor!!!!! Alles wat een metalhead nodig heeft |
|
Het Roermonds Metal Mannen Koor moet zeker staan op graspop! En tjokkefoll natuurlijk. Zeg heuy! Zoeken jullie nog een triangelist? Want triangel spelen kan ik wel. TJOKKEFOLL!!!!!!!!!!!!!! |
|
HEUY!!!! Een triangelist is altijd metal en ook welkom. Maar in de triangel kan ik ook spelen, alleen ben ik dan vaker tjokkefoll |
|
HEUY!!!! oh ja Frietbal: het is op Bospop en niet op Graspop: Gras=klein en groen, Bos groot en bruin (af en toe ook groen). |
|
Groot en bruin? |
|
HEUY!!!! en het is geen neger |
|
quote: |
|
Wij van TJOKKEFOLL willen ook wel spelen.Is het weer in de Bosuil?Geweldige zaal,heb daar nog met LOMP opgetreden vorig jaar.Een groot alcoholisch feest TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waar is het geen alcoholisch feest met ons? TJOKKEFOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!! |
|
Heb je inderdaad helemaal gelijk in.TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dan moet je in de triangel komen oefenen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja,mogen wij daar serieus komen repeteren?Zo ja dan spelen wij het eerste optreden van ons daar.Dan hebben we een kroeg vol alcoholisten Je moet dan natuurlijk wel voor genoeg bier zorgen want optreden maakt ons dorstig!!!! TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! 1 probleem is dan wel weer, dan vergeten we met het MMK ook weer alle nummers net zoals bij TJOKKEFOLL. Maar is natuurlijk wel gezellig Moet ik alleen niet zo brak zijn zoals gisteren in de triangel |
Index / Concerten |