|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Net NIET!!! |
|
flebbie In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
De flebbie van het Anathema board? |
|
the one and only flebbie In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Jazeker! Hoe heten jullie daar dan? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Laten we zeggen dat ik net volledig akkoord ging met jouw reply op de door jezelf gestartte poll |
|
Hmm ikke "A fine day to exit" |
|
Nina uit Gent Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Aangenaam, ja looking outside, inside he? Zo zie je nog eens wat nocturnal emission. |
|
quote: Haha nee ik ben niet Nina uit Gent, das Asherah, wel een beetje opletten he! Looking Outside Inside is idd wel een verdomd goed nummer, vooral halverwege als ie begint te zingen " Let me go... let me go... let me gohooo" en dat dan ineens dat vette riff er inhakt Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ALTERNATIVE 4 Prachtig!! |
|
quote:geweldig |
|
Je kunt anders ook Slayer proberen!! |
|
Alternative 4, puike schijf SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
quote: Hey Faas! Welkom terug! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
back on topic: beste instapper, das nu toch wel A Natural Disaster geworden, hun meeste veelzijdige schijf Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Maar mn favo blijft Judgement . Die cd staat in mn top5 albums. één groot, aangrijpend,zwaar emotioneel beladen meesterwerk |
|
Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |