![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Net NIET!!! ![]() ![]() |
|
flebbie In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
De flebbie van het Anathema board? ![]() |
|
the one and only flebbie ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Jazeker! ![]() Hoe heten jullie daar dan? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Laten we zeggen dat ik net volledig akkoord ging met jouw reply op de door jezelf gestartte poll ![]() ![]() |
|
Hmm ikke "A fine day to exit" ![]() |
|
Nina uit Gent ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Aangenaam, ja looking outside, inside he? Zo zie je nog eens wat nocturnal emission. ![]() |
|
quote: Haha nee ik ben niet Nina uit Gent, das Asherah, wel een beetje opletten he! ![]() Looking Outside Inside is idd wel een verdomd goed nummer, vooral halverwege als ie begint te zingen " Let me go... let me go... let me gohooo" en dat dan ineens dat vette riff er inhakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
ALTERNATIVE 4 Prachtig!! ![]() ![]() |
|
quote:geweldig ![]() |
|
Je kunt anders ook Slayer proberen!! ![]() ![]() |
|
Alternative 4, puike schijf SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! ![]() |
|
quote: Hey Faas! Welkom terug! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
back on topic: beste instapper, das nu toch wel A Natural Disaster geworden, hun meeste veelzijdige schijf Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Maar mn favo blijft Judgement ![]() ![]() ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |