|
Auteur: |
|
|
Met dank aan een succesvolle crowdfunding actie, gaat Baroeg Open Air gewoon door dit jaar! |
|
Nakse Bananen(en van der Mortels) en God Dethroned. Wel zin in. Patser Divisie Barkruk |
|
Maar gaan er nog meer mensen hier naar het Zuiderpark? Patser Divisie Barkruk |
|
quote: Als jij niet gaat dan ga ik ook niet meer ouwe |
|
Lol! Dat hoeft nou ook weer niet, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nakse Bananen is best leuk, met Deef de Kanarie. Verder weinig an, die line- up. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hahaha had al besloten niet te gaan ouwe. kut line up en het bier heeft daar prijzen die zo uit Denemarken kunnen komen. |
|
De entree is toch nog steeds gratis? Misschien moet je het zo een beetje herberekenen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ja gratis entree ja. ik betaal liever entree en wat minder voor bier |
|
oh dih zieke shit boi ''I''m an alabama nugget. And i want to be free'' - Ghandi |
|
quote: deadass boi |
|
quote: Aanwezig, altijd wel een leuk feestje en goed begin van m'n vakantie |
|
Ben van de partij. Heb 14 bands op mijn lijstje staan... Druk aan het filmen morgen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Waarschijnlijk kom ik even langs om God Dethroned te checken. |
|
Was een leuk feestje, maar die wachtrijen voor de bar waren kut. Toch wel vermaakt met bands als God Dethroned, KRTM, Rose Tattoo en Covenant. Het mooie weer was ook erg prettig. |
|
Voor wie het gemist heeft, of voor wie er bij was: ik heb een videootje in elkaar gezet https://www.facebook.com/BaroegOpenAir/videos/236283243904615/ ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Index / Concerten |