|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
en zonder hem 23 pagina's korter is geworden zonder continu offtopic geleuter Je moeder. |
|
Moet ik toch effe offtopic iets vragen dan.. wat isser met die Heos gebeurd?! ik heb t allemaal nie echt gevolgd ofzo.. maar waarom issi eraf getrapt dan? |
|
Volgens de moderators en enkele users had Heos discriminerende opmerkingen.Moest weg of is van ons heen gegaan maakt niet uit ik wil even op mijn eigen manier dit verwerken |
|
Mmhzz.. Ik heb m op msn n aantal keer gesproken.. die gast was nogal trots op zichzelf en ging na mij idee heel percies de "101 black metal regels" na.. maar discriminerend? |
|
quote: nouja, z'n onderschrift was " rechts gaat voor(politieke wijze)", maar verder heb ik er weinig van gemerkt, zit dan ook allen s'avonds hier, dan was panda meestal al naar bed. Oud Vuil. |
|
ow was dat de reden... ook weinig van gemerkt, kweet alleen dattie slechts heeeeel zelden ontopic was noujah zullen ook wij maar ontopic gaan dan? Je moeder. |
|
quote: Op waldrock waren zo volop te koop, ook nog wat andere? En ook op de metalmarkt in Hengelo waren ze volop aanwezig. Immortal Pride |
|
Er is ook weer een nieuwe bootleg 7"EP op de markt gepleurd van Burzum,getiteld"Once Emperor". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Burzum ist tod, beetje zielig die nieuwe shirts. |
|
quote: wat staat erop? Je moeder. |
|
quote: Kant A: Once emperor Kant B: Black spell of destruction Beide nummers zijn van een rehearsal ui "92 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmz... Je moeder. |
|
gimmegimmegimme Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Qua hoes/artwork e.d. denk ik dat deze 7" is uitgegeven door hetzelfde kleine Columbiaanse bootleglabel dat ook de "Crossing the triangel of flames" rehearsal 7"EP van Darkthrone heeft uitgebracht. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: me want it!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Dan wens ik je veel succes met zoeken want ze zijn beide moeilijk te vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: x10000000000 Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wou ook een shirt bij Displeased bestellen van Burzum, maar met zijn politieke opvattingen ben ik het eigenlijk zo oneens dat ik daar toch van af heb gezien. Maar die onderste is idd best wel mooi [Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 17-11-2002 20:58] "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Ze zijn beide makkelijk te vinden, maar stervens duur man! Echt achterlijk... |
|
quote: Prijs? |
|
quote: Over de 20 euro per stuk sowieso... niet aan mij besteed... |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Ik ga meteen effe checken, thanks!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |