|
Auteur: |
|
|
https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4292755 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-10-2018 20:59] signature |
|
zie signature |
|
het was een opsomming signature |
|
Geen optelling? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
neej :p en het gaat verder in het andere topic :p wat vind je hier van? signature |
|
Ik heb 1 track van dat andere topic beluisterd. Met laptop boxjes. Het deed me denken aan een snelle 8 bit soundtrack van doom 3. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-10-2018 22:18] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
es vergelijken jij hebt toevallig geen idee van een soundtrack van een sega of nintendo game die een 8/16bit riff van Anthrax was. Denk begin jaren negentig. soort Tetris/columns, maar dan vetter en sneller en explosiever signature |
|
Nee, geen idee, na de c64 ben ik pas weer begonnen met de snes, nes en sega mastersystem etc heb ik in die tijd gemist. En zo heel veel spellen voor de snes heb ik nou ook weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-10-2018 22:32] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |