|
Auteur: |
|
|
Het kwartje valt bij mij nooit, teksten daargelaten. Ik heb t n kans gegeven, na t enigszins belovende (edoch tergend lange) intro. When your people matter, menstrual health matters |
|
Was niet heel enthousiast over het nieuwe album na 1x luisteren. Niveau van eerder werk wordt niet gehaald. Misschien waren de verwachtingen wat te hoog na dat briljante nummer op die split en moet het album nog wat groeien bij mij. |
|
Ik hoor Emperor hier niet in terug eerlijk gezegd. Hafgufa |
|
Ik heb de band een paar keer live gezien, maar The Inextricable Wandering is mijn eerste kennismaking met de band op plaat. The Avarist (Eyes Of A Tragedy)is een mooie opener en met de rest zit het ook wel goed. Enig minpuntje is dat de drums misschien wat harder in de mix hadden gemogen. |
|
Ik ga ze vanavond voor het eerst live zien, ze spelen in Utrecht samen met met Vanum. Ben erg benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 24-04-2019 10:19] |
|
Ik heb er zin in! Ultha was gaaf tijdens Soulcrusher en Bloodshed Fest, en dat gaat vanavond niet anders zijn Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dankzij de NS toch geen Ultha voor mij |
|
quote: En dat klopte! |
|
Nieuwe EP! |
|
Black Metal voor nobody's. 100% standaard zooi en langdradig. Pure Holocaust |
|
quote: Ah, daarom vind ik het zo goed! |
|
quote: DatIsMike Pure Holocaust |