IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dokk'em Open Air 2019 - 28 & 29 juni 2019
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-10-2018 10:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Terug van weggeweest. In 2019 zal er weer een Dokk'em Open Air plaatvinden.

Eerste bevestigde bands zijn:

-Cannibal Corpse
-Pestilence
-Vivaldi Metal Project

Info en tickets op http://www.dokkemopenair.eu/


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-10-2018 11:50 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2018 10:30 schreef XXL het volgende:

-Vivaldi Metal Project




Goed topic was dat :^)


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2018 16:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hehehe.

Wim moet naar Dokkuuuuuhm. Wim moet naar Dokkuuuuuhm.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2018 18:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

King Diamond is idd een waardige headliner


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2018 18:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Demons And Wizards is ook prima te doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-11-2018 21:16 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als dat het enige optreden van De King dat jaar in Nederland is, da ga ik er wel heen, denk/hoop ik. 1 dag, waarschijnlijk een half uur voor King Diamond aanwezig, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-11-2018 15:57 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

En redelijk dichtbij!

King Diamond!


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-06-2019 13:15 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ongelooflijk hete dag gisteren maar gezellig en speciale biertjes waren er ook.
https://www.bierista.nl/bonifatius-wadwit

Echter pas om 7 uur een keer aan het bier gegaan. De rest eerst toch veel water.

1e dag niet geweest. Alleen Cradle Of Filth was interessant.

2e dag: Pestilence was erg goed. Maar je brandde bijna van het veld af.
Dool op afstand gehoord maar lekker.
Cannibal Corpse was te gek.
En King Diamond was super.
Helaas was het publiek behoorlijk tam maar ik wijt dit toch aan het hete weer en dat het een lange dag was.
Lekkere nummers, mooie podium opbouw en toffe show.


bub


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2019 23:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ondanks de hitte wederom een erg relaxte sfeer.

- Op 1 of andere manier wordt ik ook vrolijk van Evil Invaders.
- Cannibal Corpse heb ik niet gezien ten gunste van Wolfheart. Goede keus wat mij betreft.
- For I Am King viel bij mij ook behoorlijk in de smaak. Die bijdrage van de Dragongirls hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten.
- En jah. King Diamond. Dat valt samen te vatten met 1 emoticon:
Mooie show en setlist. Behoorlijk goed bij stem ook.

Verder:

Prima aanbod van eten en drinken. En het speciaalbier inderdaad. Na 2 Quadrupels toch maar besloten dat dit soort drankjes bij 30+ graden wellicht niet de meest verstandige keus is.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-07-2019 9:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dokk'em Open Air, blijft een leuk, kleinschalig en supergezellig festival. Dit jaar voor het eerst op donderdag aanwezig, door de lange, lange rij drie van de vier bands gemist. Niet zo handig om bezoekers van alleen de coverbands te blenden met de bezoekers die de camping op moeten. Handiger was geweest om twee rijen te maken, aparte toegang naar de camping.

Verder blij met de voorzieningen daar, zoals douches, voldoende toiletten en dixies her en der en
een watertappunt. Blij dat we op de tweede camping stonden, weg van schreeuwende 16 jarigen en de Friese herrie bus. Heerlijk weer, beetje BBQ-en en biertjes drinken en zo nu en dan een bandje kijken. Goed eten op het festival terrein (Hotdogs <3). De sproeier op zaterdag was zeer welkom ter verkoeling. Vriendelijke vrijwilligers ook. Volgend jaar zeker weer heen.

Oh en het groepje die in de pit ging sjoelen met hun sjoelbak tijdens Cannibal Corpse.. Wie heeft er gewonnen?


++
King Diamond
Dool
Darkane
Carach Angren
Cradle of Filth
Cannibal Corpse
Demons & Wizards
MaYan
Evil Invaders
Knights of Spamalot


-
Vivaldi Metal Project, sjezus wat kut! Boel muzikanten die goed zijn in hun ding doen, afzonderlijk.. als groep faalde het behoorlijk. Het zag en klonk erg chaotisch, jammer want het idee is wel tof.


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-07-2019 9:18]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2019 10:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2019 9:17 schreef MMayo het volgende:
(Hotdogs <3).


Mijn Chilidogs smaakten inderdaad heerlijk. Fijn ook dat ze niet verpest werden met ranzige gedroogde uitjes.

quote:

-
Vivaldi Metal Project, sjezus wat kut! Boel muzikanten die goed zijn in hun ding doen, afzonderlijk.. als groep faalde het behoorlijk. Het zag en klonk erg chaotisch, jammer want het idee is wel tof.



Die kan inderdaad rechtstreeks op de lijst met slechtste optredens van 2019.


Wat me overigens wel opviel:

Zaterdag 2x een moment van ongeveer een half uur dat er geen band speelde.
Een beetje schuiven had dit voorkomen en ook nog eens de overlap bij andere bands voorkomen. Met 2 podia is overlap namelijk niet nodig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2019 10:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

OWja.

Is Wim nou nog rond 23:25 uur stiekem binnengewipt om ergens verdekt opgesteld naar de King te kijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-07-2019 12:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hehehe, nee, dit keer overgeslagen, ik heb King Diamond te recent naar mijn mening nog gezien, alhoewel dit ook alweer even geleden is. Ik vestig mijn hoop op een Mercyful Fate reünie, er gaan geruchten.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 06-07-2019 23:54 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Dat zou erg mooi zijn !


Wij zouden naar Dokk'em gaan, maar helaas kwam het afzwemmen van mijn dochter Emma tussendoor, dus, hebben we de kaartjes maar weer moeten verkopen.


lampje


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-07-2019 8:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

toch niet om 22:00?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 08-07-2019 21:10 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Hahaha, nee, maar doordat het afzwemmen vrij laat was, kon ze hierdoor kon ze ook niet mee met de oppas. Samenloop van omstandigheden....


lampje


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen