|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
He sjit, nou moet ik maar naar P.O.D. gaan luisteren... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ach ja... die christenen toch... SON OF THE HIGHEST YOU'RE FALLIIIIIIIIIIIING 11.45: restate my assumptions |
|
quote: (offtopic) eej hoe zie je dr uit dan als je ook in Mukkes was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is het echt waar dat we allemaal evil worden als je onze muziek blijven luisteren? Dan ga ik echt meteen al mijn CD's verbranden en bij het kruidvat alle klassieke CD's opkopen |
|
Geweldig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
Pffff...die gasten hebben gewoon geen bal verstand van wat ze zeggen!En sinds wanneer is Anthrax death metal??Van kerkliederen word ik pas agressief-fuckte radio vaticano!! NP : Christian Death : Spiritual cramp (nog eens,MU brult keihard de tekst mee) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: 1 van die 3 platen klopt niet. Welke? Zekerz amerikaans? |
|
quote: dit geeft al aan dat de schrijver er absoluut niks van af weet |
|
o nee! dit is het einde van de wereld! (al de 100st keer volgens de bijbel) Laat die zielepieten toch gaan, die schrijfer weet der niks vanaf. Ze vreesen ons... daarom proberen ze dit aan de ouders te latenzien zodat hun kinderen geen metal mogen luisteren. |
|
Heb net Beethoven achteruit gespeeld en geluisterd... Het zou verboden moeten zijn... ik hoorde de duivel praten... Echt waar!! "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Hmmmmm.......Dat had ik gisteren ook met P.O.D. ........ quote: Evil [Dit bericht is gewijzigd door ---Spike--- op 27-11-2002 18:47] Do or do not. There is no try. |
|
quote: sssst! Straks wordt je verbannen |
|
Verdorie! Waar moet dat wel niet heen met de wereld?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nou sommige klassieke componisten zijn nog wel te waarderen heeft niks met christendom te maken |
|
quote: Bach of Beethoven waren volgens mij ook best radikaal in hun tijd. Zo erg zelfs dat de 'oude garde' er liever niets van wilde horen. Het was te wild. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
nog eentje: http://www.metalforjesus.org/meny.htm Kijk vooral naar: "It's cool to be a christian" dubbel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Als er mensen tijd teveel hebben door de week is een keer een paar denial of service attackjes uitvoeren misschien....? because your site is gone |
|
mwoehahahahaha!! Pakken we gelijk www.jesusfreak.nl erbij Sinds wij ZM-ers een keer en masse het guestbook geflood hebben (met dingen als 'Lees Nietzsche' enzo ) is dat guestbook offline mwoehahahaha! |
|
quote:die sit e bestaat ook al niet meer. |
|
quote: quote: Do or do not. There is no try. |
|
quote: Ik heb daar beelden van gezien btw..best grappig om te zien, maar die planten kwijnden echt weg van hardrock, en groeiden van klassiek. Anyhoo...maar wat die gast schrijft over een mogelijke correlatie tussen metal en dood kan best waar zijn. Maar das net zoiets als de correlatie tussen Christendom en oorlog. |
|
Dat die mensen nog de moeite nemen om zo'n verhaal te schrijven. Voor de mensen die achter hun staan zullen ze het vast niet doen. Denken ze nu werkelijk dat ze Metalheads kunnen ompraten? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
off-topic heey Misanthropic volgens mij is de CVP wel een goeie partij voor jou lees die ideeen eens door, http://www.cvpnederland.cjb.net Nabua Vonveilla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |