IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Film: Queen of the Damned Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-06-2002 0:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ga echt geen cent uitgeven aan die Hollywood verkrachting. De trailer was al een geslaagde afknapper.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-06-2002 10:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 juni 2002 0:07 schreef Dwaallicht het volgende:
'Mulholland Drive' idd. Al zou ik dat geen horror noemen, alleen al vanwege de connotaties die die genre-aanduiding oproept.

'Requiem For A Dream'!!



Requiem for a Dream, erg goede film, maar horror??? Nou vooruit, t heeft wel een paar horrorelementjes...
Mulholland Drive had ik al gedownload maar nog niet gekeken. Moet ik binnenkort eens doen dan
(ook handig als je geen geld wil uitgeven aan foute films mislyd, gewoon downloaden die zooi)


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2002 11:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja ik bedoelde meer horror in de originele zin des woords... een blik in de afgrond zeg maar. Want horror als gevestigd genre is belachelijk en in de verste verte niet eng.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-06-2002 12:51 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 12 juni 2002 10:59 schreef Zenial het volgende:
(ook handig als je geen geld wil uitgeven aan foute films mislyd, gewoon downloaden die zooi)

Jazeker

Het is wel moeilijk om een defintie op horror te plakken..
Dat loopt erg uiteen bij mij, van Bad Taste tot films van David Lynch, die erin slaagt een specifieke horrorsfeer te creëren. Tijdens Lost Highway ben ik letterlijk misselijk geworden (overkomt mij zelden of nooit),.. psychische horror zou ik het noemen.
Repulsion was ook zo'n film.
Maar niemand noemt dit nog horror waarschijnlijk?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 12:56 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

[quote]Op 11 juni 2002 17:13 schreef Rammoth het volgende:
WTF!! [/quote

16jarige denken grotendeels alleen maar aan seks,of niet soms?

any comment;into my face please:stimpysabine@hotmail.com


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-06-2002 13:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Oh jee Icequeen is terug. Nu maar hopen dat dit topic niet weer verdwijnt


Zenial


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 13:05 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Zenial,lolbroek!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-06-2002 13:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

IceQueen, Zenial: hou het on-topic!

spelfout :S

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 12-06-2002 13:10]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 13:09 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 13:07 schreef TNightmare het volgende:
IceQueen, Zenial: hoe het on-topic!


"het" on-topic doen? Nou,toch niet terwijl Queen of the damn speelt!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-06-2002 13:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

doe zelf toch niet zo kinderachtig


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 13:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 13:12 schreef wladimir het volgende:
doe zelf toch niet zo kinderachtig


Ik heb de gewoonte van op het zelfde niveau te gaan als diegene die me afkraakt.Is dat kinderachtig wil dat zeggen dat de andere dat ZEKER is.
En wat doet mijn hamster hier nu?Hup,Wladimir,terug je kot in(sorry;k heb zop'n beest met de zelfde naam,héél flauw mopje)
en nu terug On-Topic!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-06-2002 13:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 13:23 schreef IceQueen het volgende:
en nu terug On-Topic!!!


Inderdaad .


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-06-2002 13:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 juni 2002 17:24 schreef Vargen666 het volgende:
Erg, erg jammer... Interview with the Vampire is nog steeds een van mijn favoriete films en ik had op een mooi sluitend vervolg gehoopt.
Tja, dat had je denk ik direct al kunnen vergeten, want als ik me niet vergis zou in een logisch vervolg eerst Lestat verfilmd moeten zijn en niet dit werk. Dus dan weet je al zeker dat er bepaalde concessies gedaan worden om Hollywood tevreden te houden en dat betekent nooit veel goeds.
quote:
Een met normale filmmuziek en zonder opgetutte R&B doos. Alhoewel dat laatste ik nog wel half mee kan leven.
Ik wou net zeggen... als er gewoon goed in geacteerd wordt zal het me een worst wezen waar de acteurs en actrices verder hun brood mee verdienen. Tja, en dat acteerwerk schijnt tegen te vallen, maar daar ga ik nog geen uitlatingen over doen want ik heb 'm nog niet gezien
Oh en misschien is het zo raar nog niet dat vampieren ook met hun tijd meegaan en bepaalde muziekstromingen leuk vinden. In Blade vonden ze blijkbaar allemaal industrial tof.. nu nu-metal. Wie weet wat ze in een volgende verfilming luisteren.


I'm not being rude. You're just insignificant.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 13:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nog een geluk(???) dat ze er "vampierachtig" uitzien?Of misschien was het nog wel ok als Lestat een brede broek en Korn ts had aangedaan.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-06-2002 13:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Heb je wel eens een echte vampier gezien dan? witte kop fladder cape en tandjes?Of een neger vampier in leer en Armani pakken? Welke bedoel je?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 14:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 13:57 schreef Vampie het volgende:
Heb je wel eens een echte vampier gezien dan? witte kop fladder cape en tandjes?Of een neger vampier in leer en Armani pakken? Welke bedoel je?


Nee,maar in elke boek en elke film worden vampieren beschreven als heel bleke huid en zwarte kledij aan?Zou een verandering geven als ze als skaters gekleed waren


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-06-2002 14:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 juni 2002 14:07 schreef IceQueen het volgende:
Nee,maar in elke boek en elke film worden vampieren beschreven als heel bleke huid en zwarte kledij aan?Zou een verandering geven als ze als skaters gekleed waren
Nou, dan zou ik me toch nog maar eens in de literatuur en lectuur gaan verdiepen als ik jou was. Ik ken tal van boeken over vampieren waar ze toch echt alles behalve stereotyp afgeschilderd worden.

En waarom ook? Een vampier die leefde rond het begin van de huidige jaartelling zal hoogstwaarschijnlijk in een (witte) toga rondgelopen hebben. Maar ja, om nou tijdens de middeleeuwen in een witte toga rond te lopen is nogal opvallend, dus past de vampier zich netjes weer aan. Een vampier die in de middeleeuwen in zwarte gewaden rondrende zou ter plekke verbrand zijn.

Nog extremer.. vraag je maar eens af wat de vampieren in de Tweede Stad (White-Wolf) droegen.. dat zal ook geen donkere cape geweest zijn.

Of een vampier in Japan? Of een Native American?

Stap toch eens uit het goedkope stereotype en laat de hersens wat pure logica toepassen. Dergelijke verhalen worden een stuk aannemelijker. Ow ja... even voor de duidelijkheid. Ik ben een groot liefhebber van alles wat met vampieren te maken heeft. Van fictie tot geschiedsschrijving.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2002 14:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben absoluut geen fan van de Bram Stoker-vampier. Eerder van de bloedzuigende beestachtige maniak die het veenland onveilig maakte, op het katholiek altaar zijn faecalien dumpte en de schapeningewanden door het dorp verspreidde, zoiets. Pagan Fears....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 15:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 14:07 schreef IceQueen het volgende:
Nee,maar in elke boek en elke film worden vampieren beschreven als heel bleke huid en zwarte kledij aan?Zou een verandering geven als ze als skaters gekleed waren


Ooit van Nosferatu gehoord? Oude folkore...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 15:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 14:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van de Bram Stoker-vampier. Eerder van de bloedzuigende beestachtige maniak die het veenland onveilig maakte, op het katholiek altaar zijn faecalien dumpte en de schapeningewanden door het dorp verspreidde, zoiets. Pagan Fears....


Shadow of the vampire gezien? Geweldige rol van William DaFoe (en John Malkovitch)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2002 15:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-06-2002 15:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 juni 2002 15:36 schreef Mutilator het volgende:
Shadow of the vampire gezien? Geweldige rol van William DaFoe (en John Malkovitch)
Persoonlijk vond ik de originele versie (Nosferatu, 1922) sfeervoller. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 15:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 15:41 schreef helmet het volgende:
Persoonlijk vond ik de originele versie (Nosferatu, 1922) sfeervoller. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk


Tsja sfeervoller als in het kijken van een jaren 20 stomme film.

Ik vind dat Da Foe een geweldige rol speelt, veel meer karakter erin legt dan zo'n jaren 20 film toelaat die tegenwoordig toch wat karikaturaal overkomt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-06-2002 15:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heheh.. geef mij maar gewoon Boris Karloff in Frankenstein uit de jaren 30..



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-06-2002 16:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 15:57 schreef Valorian666 het volgende:
Heheh.. geef mij maar gewoon Boris Karloff in Frankenstein uit de jaren 30..


die film is best goed..
vin-----> slowchat topic


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-06-2002 7:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

On fucking topic godverrrrrdomme!!!

Ghehehe heb ik nou altijd al willen zeggen

Oh ja, ook cool van Queen of the Damned is dat sinds Bela Lugosi in 1931 met zijn hongaarse accent Dracula heeft gespeeld, mensen denken dat vampieren allemaal hetzelfde accentje hebben en dat Aaliyah in deze film (tussen de stemvervormer door) ook zo'n suf accentje heeft... ghehehe...


Zenial


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen