IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Defecation Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2002 7:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

NAPALM DEATH Guitarist Resurrects DEFECATION - Nov. 7, 2002
Eigenlijk nieuws voor de wat oudere banger:

NAPALM DEATH/ex-RIGHTEOUS PIGS guitarist Mitch Harris has resurrected DEFECATION, the legendary extreme act he founded with ex-NAPALM DEATH drummer Mick Harris. The group, whose current lineup apparently doesn't include Mick, are presently working on the follow-up to 1989's "Purity Dilution", titled "Intention Surpassed", for an early 2003 release through Nuclear Blast Records.

Ja, "purity solution" is een schitterende cd! Beter als het merendeel van, het moderne "Napalm death" en "Lock up" materiaal. Dus een opvolger mag er zeker komen. En dat ze "Righteous pigs" en "Terrorizer" ook gelijk maar heroprichten.


[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-07-2012 14:40]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2002 8:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het staat al op de voorpagina. Gooi'm maar dicht.


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2002 8:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Goedemorgen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2002 8:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 8:44 schreef Orion het volgende:
Goedemorgen


hoi!

ken jij defecation ?


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2002 8:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

beetje beste nummer vind ik side effects


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2002 9:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 8:59 schreef Orion het volgende:
beetje beste nummer vind ik side effects



Ik ken geen titels(kan ik nooit onthouden) maar het instumentale eerste nummer met gelijk het tweede nummer eraan vind ik super.

trouwens offtopic. Jij houd ook van de oudere garde (bands dan he ) ? (zou kunnen gezien je sublieme plaatje.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-11-2002 9:02]


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2002 9:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

numemr staat op zo'n box van nuclear blast

ken hem wel ff sturen op mp3tje?

oudere shit is meestal beter vooral de thrash metal!!

[offtopic]ik ga nu ff cd's inslaan als je het mp3tje nog moet mail me ff ofzo mazzel

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-11-2002 9:12]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2002 9:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Orion, ik heb zelf een modum dus mailen zal niet lukken (wel bedankt trouwens)maar ik ben altijd opzoek naar (mp3)traders via snailmail. interessant voor je? (Ik heb veel oude thrash ). Dat nummer is overigens wel zeer interessant aangezien dat het enige nummer van hun tweede opgenomen cd dat is uitgebracht.


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2002 19:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja hor ik heb 20 gig ana mp3's dus we komen er wel uit.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2003 23:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

die ceedee is toch al uit ??? en ???


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-11-2004 22:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zal wel weer iets gemist hebben, maarrrr? Is dat ding er nu al?

Ik ben nu de eerste cd aan het downen, eindeleijk ook in de auto. Aangezien ik de lp heb, mag ik het downen en branden. (vind ik)


Oud Vuil.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2004 22:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 22:15 schreef webblaster wim het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maarrrr? Is dat ding er nu al?

Ik ben nu de eerste cd aan het downen, eindeleijk ook in de auto. Aangezien ik de lp heb, mag ik het downen en branden. (vind ik)

dat mag je ook kopien maken voor eigen gebruik zijn zeker toegestaan en knappe vent die kan zien dat jij niet zelf gekopieerd hebt

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-11-2004 22:17]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2004 22:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Defecation weer actief? Mijn defecation is nooit inactief geweest eigenlijk....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-11-2004 22:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 november 2004 22:17 schreef ZelThoR het volgende:
dat mag je ook kopien maken voor eigen gebruik zijn zeker toegestaan en knappe vent die kan zien dat jij niet zelf gekopieerd hebt


Hehehe, nou, mijn lp kraakt behoorlijk, veel gedraaid in het verleden. Geweldige lp


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2004 22:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Maar dat hele Defecation, hoe klinkt dat? Een ND kloontje of iets anders? De naam doet weinig goeds voorspellen eigenlijk...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-11-2004 22:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ken ik ook nog wel van ergens begin jaren 90, ik vond er toendertijd niet erg veel aan, eigenlijk precies zoals Napalm Death op Mentally Murdered klonk meen ik me te herinneren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-11-2004 22:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 november 2004 22:22 schreef Chelman het volgende:
Maar dat hele Defecation, hoe klinkt dat? Een ND kloontje of iets anders? De naam doet weinig goeds voorspellen eigenlijk...


Mja, de drum is niet zo heeel strak, ala de oudere ND dus. Maar de riffs zijn "anders". Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

Hier:

http://www.kerrazy-torrents.com/index.php?showtopic=17754


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2004 22:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 22:25 schreef webblaster wim het volgende:
Mja, de drum is niet zo heeel strak, ala de oudere ND dus. Maar de riffs zijn "anders". Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.



Msschien toch eens een keer checken dan. Ik zie er nu een paar op eBay.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-11-2004 23:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

In een aardschok interview met Shane Embury vlak voordat die 'nieuwe' Defecation uitkwam, zei hij op de vraag of andere Napalm Death leden nog ergens mee bezig waren dat Mich samen met Mick bezig was met nieuw Defecation matriaal. Maar op die nieuwe staat nergens iets over Mick, dus ik vraag me af; zouden die lui soms ruzie hebben gehad Want als je sommige drumtracks hoort zou je bijna zweren dat Mick die geschreven heeft....

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 14-11-2004 23:19]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 12:39 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Megaton !

Ik vraag me af of zoiets nog die oude feeling van Purity Dillution kan evenaren.
Maar goed, je weet het nooit. Misschien raken de oude grinders wel nu zo into de reünies dat ze ook Unseen Terror weer van stal halen!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-11-2004 12:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

De nieuwe haalt het lang niet bij Purity Dilution helaas....


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 12:54 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Jammer.....

Ach opnameprocessen zijn sowieso ook zo veranderd sindsdien dat, ook al schrijf je een gelijkwaardig album, het toch wel veel te 'goed' zal klinken en nimmer die oude death/grind feeling kan bevatten.

Ik vond bijvoorbeelde de eerste van Lock Up an sich erg gaaf, maar klonk gewoon te modern, strak. Maar goed, al zouden ze willen, ze zouden het nooit meer het geluid kunnen geven van een bijvoorbeeld 'mentally murdered'.

Geldt ook voor thrash helaas. Sommige bands gaan dan juist moedwillig 'oud geluid' genereren dat daardoor weer geforceerd of gewoon slecht gaat klinken. En als bands op oude nummers nieuw geluid loslaten, vind ik het helemaal verschrikkelijk. getuige de miskoop First Strike Still Deadly van Testament. Zulke gave oude nummers, zo verneukt door ultiem gepolijste computerproductie




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-11-2004 13:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 november 2004 12:43 schreef BARABAS het volgende:
De nieuwe haalt het lang niet bij Purity Dilution helaas....


Hij is dus uit. Maar eens even opletten.


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-11-2004 14:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hij is al anderhalf jaar uit.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-11-2004 14:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 november 2004 14:02 schreef BARABAS het volgende:
Hij is al anderhalf jaar uit.


Kun je nagaan, hoe goed ik oplet. Hehehe.


Oud Vuil.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2006 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 22:18 schreef Chelman het volgende:
Defecation weer actief? Mijn defecation is nooit inactief geweest eigenlijk....



uhu



nuja, deze nog eens van onder het stof gehaald
grappig drumwerk


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen