![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Net ontdekt. Mooi. Een soort van one man Bon Iver met piano, maar dan harmonisch veel complexer. Klassiek, jazz, prog, in een folk/indie jasje. Wauw. https://en.wikipedia.org/wiki/Gabriel_Kahane When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mooi liedje (November), ik ga het album zo luisteren ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-12-2018 9:44] ![]() |
|
Tjsek even die onderste vid, da's met heel veel en hele mooie instrumentatie. Bon Iver shizzle to tha jazz When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik ben het enkel eens over een Bon Iver-vibe in November overigens.. Nou we het er over hebben, heb jij zijn nieuwste project Big Red Machine van dit jaar al beluisterd? ![]() |
|
Het titelnummer ("Big Red Machine") gehoord. Beetje volgens de vetrouwde formule vind ik. Ik denk dat zijn electronica-shizzle bij mij nog moet vallen. Ik ben hooked on the self-titled, maar die ervoor en die erna, kweennie, valt nog niet helemaal. Volcano Choir (ook met electronica gedoe) vind ik dan wel vet. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wauw When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ook nog deze even luisters, maar die vorige is extra mooi door de tekst en clip (die me sterk aan een ouder-dochter relatie doet denken en dat raakt) [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 18-04-2019 13:32] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |