|
Auteur: |
|
|
Net ontdekt. Mooi. Een soort van one man Bon Iver met piano, maar dan harmonisch veel complexer. Klassiek, jazz, prog, in een folk/indie jasje. Wauw. https://en.wikipedia.org/wiki/Gabriel_Kahane When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi liedje (November), ik ga het album zo luisteren [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-12-2018 9:44] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tjsek even die onderste vid, da's met heel veel en hele mooie instrumentatie. Bon Iver shizzle to tha jazz When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben het enkel eens over een Bon Iver-vibe in November overigens.. Nou we het er over hebben, heb jij zijn nieuwste project Big Red Machine van dit jaar al beluisterd? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het titelnummer ("Big Red Machine") gehoord. Beetje volgens de vetrouwde formule vind ik. Ik denk dat zijn electronica-shizzle bij mij nog moet vallen. Ik ben hooked on the self-titled, maar die ervoor en die erna, kweennie, valt nog niet helemaal. Volcano Choir (ook met electronica gedoe) vind ik dan wel vet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wauw When your people matter, menstrual health matters |
|
Ook nog deze even luisters, maar die vorige is extra mooi door de tekst en clip (die me sterk aan een ouder-dochter relatie doet denken en dat raakt) [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 18-04-2019 13:32] When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Index / Muziek algemeen |