|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is 'm of niet ? |
|
Maar de muziek is wel correct? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-12-2018 22:56] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zeg dat dan |
|
En ? |
|
komt HEUL dichtbij!!! maar is 'm helaas ook niet, aargh Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ik geef t op. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Damn wat heb ik dit lang niet meer gehoord, blijft ontzettend gaaf ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Vandaag het album nog geluisterd. Màn, wat vet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kan het zijn dat je beeld van het nummer inmiddels vertroebeld is ? Ik bedoel het nummer van Bolt Thrower heeft alle ingrediënten die je opnoemt in zich. Ik zeg niet dat dit het nummer is natuurlijk Hoeveel alcohol was er in het spel ? Hoe oud waren die gasten aan de bar ? Dat geeft misschien ook een beeld hoe oud het nummer zou kunnen zijn. |
|
Wat een volhardendheid. Denk je dat je een keer freumelen kunt winnen als je de juiste plaat raad ofzo? |
|
Klinkt als Bolt Thrower, zingt Take me away op het eind en vooral lekker nummer |
|
Voldoet aan de eisen, weliswaar niet heel verstaanbaar. [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 31-12-2018 11:53] |
|
:') |
|
quote: Nog 3 posts en je mag weer in "Onzin" ... hoe de hazen lopen ... |
|
Jeej I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat is best waarschijnlijk idd, toch denk ik zeker wel dat ik het zou herkennen als ik het weer hoor! Ik kan iig met zekerheid zeggen dat de 2 bovenstaande nummers het ook niet waren Ik was níét zat en de gasten aan de bar waren volgens mij allemaal in de 20, misschien 30.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Deze ? [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 14-01-2019 11:41] |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |