IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Masters of Grind 2019 - ism ZM - 2/11/19
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2018 14:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




reeds bevestigd:


Agathocles (Belgium)
Brodequin (US)
Serrabulho (Portugal)
Birdflesh (Sweden)
Hideous Divinity (Italy)


https://zwaremetalen.com/nieuws/masters-of-grind-2019-nieuwe-namen

https://www.facebook.com/events/339535373496610/



signature


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 02-12-2018 14:39 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ik zag pas de complete discography van agathocles ergens....bizar hoeveel die gasten hebben uitgebracht. je zou er maar alles van proberen te verzamelen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2018 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wetende dat een groot deel van hun fans geen centen hebben...


signature


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 02-12-2018 15:39 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-12-2018 16:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Lekker begin!


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 02-12-2018 21:18 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Aha, Brodequin. Die staan al lang op mijn to-see lijstje. Wel spijtig dat Mike Bailey en Jon Engman er niet meer bij spelen. Birdflesh heb ik ooit aan het werk gezien tijdens een grindcore fest in het toenmalige Kompas te Sint-Niklaas. Moet in 2009 geweest zijn als ik mij correct herinner. Amusante show toen

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 02-12-2018 21:18]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-12-2018 21:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Naar die twee valt het meest uit te kijken inderdaad. Tot nu toe minder klepperend dan de voorgaande editie, maar die is ook moe-luk te toppen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 03-12-2018 12:43 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2018 21:18 schreef Steel Jaw het volgende:
Aha, Brodequin. Die staan al lang op mijn to-see lijstje. Wel spijtig dat Mike Bailey en Jon Engman er niet meer bij spelen. Birdflesh heb ik ooit aan het werk gezien tijdens een grindcore fest in het toenmalige Kompas te Sint-Niklaas. Moet in 2009 geweest zijn als ik mij correct herinner. Amusante show toen

Allez, gade deze keer dan wel is mee ?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2018 13:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nu ook met General Surgery


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2018 13:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kijk, dát is het goede nieuws.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 03-12-2018 15:46 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

En Hideous Divinity raakt mij ook wel


an evil incarnation of DEATH!


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 03-12-2018 21:45 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2018 12:43 schreef KrisH het volgende:
Allez, gade deze keer dan wel is mee ?


Jah, Brodequin, die moet ik echt wel ies gezien hebben

Deeds Of Flesh was ook 1 van die brutal death bands die ik absoluut nog wou zien, maja, nu Lindmark dood is zal da der wel niemeer van komen


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 04-12-2018 12:26 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Kaartjes in tha pocket Knallen!


an evil incarnation of DEATH!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2019 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-03-2019 21:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen