IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Age of Mythology
Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 08-11-2002 12:36 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

iemand Age of Mythology al gespeeld!?
HEERSCHEND SPEL


Don't touch me. I'm evil.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 08-11-2002 12:40 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Nee, nee, Quake 3 is nog altijd het heersende spel


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-11-2002 12:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja ik heb ook een kopietje ... maar het is gewoon net weer een pietsje anders dan Age of Empires/AoE2/Empire Earth ...al die blaat ... het blijft kut dat al je units het zelfde zeggen: "kah" , "ahsnimeeh" , "ahjabla" ... nogal storend ...

maar er zitten ook wel toffe dingen in zoals Hydra's enzo, die steeds meer hoofden krijgen ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-11-2002 12:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik heb een stuk van over in de PU gelezen, lijkt me wel leuk..maar er is iets fout geloof ik, er staat bij wat voor Powers die goden allemaal hebben, en bij Noorse Goden: Ragnarok...maar dat is toch een gebeurtenis, niet een soort van 'Power'?


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 08-11-2002 15:10 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Ik heb het nog niet gespeeld, maar het lijkt me niet veel verschillend van AoE2 (heb ik wel gespeeld)... En die ging erg snel vervelen...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-11-2002 16:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

geen fuck aan, hetzelfde als age of empires. Eindeloze resource management, saaie gameplay. De toevoegingen zijn niet de moeite waard om een heel nieuw spel van te maken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-11-2002 19:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 november 2002 16:52 schreef 0Tolerence het volgende:
geen fuck aan, hetzelfde als age of empires. Eindeloze resource management, saaie gameplay. De toevoegingen zijn niet de moeite waard om een heel nieuw spel van te maken.


Hier komt het inderdaad wel op neer jah; hoewel het wel wat verbeteringen heeft. Ze hebben bijvoorbeeld steen weggelaten als resource; dus heb je nu nog: food, wood, gold, population limit.

Verder ziet het er wel beter uit, en is er "iets" meer aan het verhaal gedaan ... helaasch is dit nog steeds zeeeeer matig in vergelijking met Blizzard spellen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 08-11-2002 19:36 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

ik vind het concept heel goed, omdat je bij elke keuze na moet denken voor je iets doet.
Waar focus je je strategy het meest op, welke god zal daar het beste baat bij hebben.

Met 3 stammen kan je veel verschillende dingen uithalen. Ik ben heel erg te spreken over dit spel.

Ben zowiezo altijd fan geweest van AoE II
Was nog een expert op ZONE en kampioen (toen nog bekend onder de naam 'Galeon', misschien kennen spelers mij wel).

Dus voor mij is het helemaal


Don't touch me. I'm evil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-11-2002 20:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja ik snap dus al nooit waarom mensen het zo boeiend vinden. De tech tree is TE groot en er is teveel resource management. Ik vind strategie bij het gevecht nogal wat belangrijker dan dat geouwehoer over resources. Dat maakt AoE en AoM voor mij dus ook een slechte RTS


"This one is older than shit, heavier than time!"


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 08-11-2002 20:45 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Heb de demo gespeeld, niet echt een vette sok: wel betere graphics en realistischer beelden dan in AoE, maar leven die ventjes echt nog altijd op niets? Je hoeft ze niet eens te voeden! Dat had ik er bij zoiets nu toch wel bij verwacht, Stringhold heeft dat veel beter gezien, vind ik. Niet echt een vergelijkbaar spel, maar toch .

Kortom: saai.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 08-11-2002 20:47 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

je moet AoM wel met zijn soortgenoten vergelijken...

Bij command en conquer moet je tanken toch ook niet naar het benzinestation laten komen omdat ze weinig benzine hebben

En moet je je sluipschutter toch ook niet van de andere kant van de map naar ze basis terug laten komen om een boterham te eten


Don't touch me. I'm evil.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 08-11-2002 20:55 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Ja weet ik wel, maar ja... Ik heb het graag wat realistischer . Als je me echt op m'n woorden wou pakken, had je gezegd: "je hoeft je leger toch ook geen vaten bier te geven vooraleer ze willen vechten?" .


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 08-11-2002 20:59 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

ja, maar wat is realistischer, er zijn genoeg spellen die realistischer zijn, maar dat werkt toch nooit echt fijn

Goed voorbeeld: Knights and Merchants
Behoorlijk realistisch, Verkoop? Dramatisch slecht, het zou me zelfs verbazen als je het spel kent


Don't touch me. I'm evil.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-11-2002 12:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 november 2002 20:59 schreef Rammoth het volgende:
...het zou me zelfs verbazen als je het spel kent


ik ken het


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-11-2002 12:21 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

AoM is leuk gemaakt, die myth creatures en gods powers zijn wel vet.

Alleen strategiespellen is niks voor mij, in het begin is het nog leuk maar dan word het saai. (voor mij dan)


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 09-11-2002 12:38 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Strategie zuigt, FPS zijn de best


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-11-2002 14:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat is echt kortzichtig, speel je het ooit wel eens. Volgens mij niet, er zijn heus wel RTS games die je wel bevallen. Het is echt niet allemaal hetzelfde


"This one is older than shit, heavier than time!"


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 09-11-2002 14:49 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

persoonlijk heb ik het niet zo op FPS, maar RTS daarentegen is fantastisch
Age of empires II speel ik nog steeds, geweldig spel!


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen