IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Tip 2019 Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-10-2019 7:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voorlopig dit:
1. Angel Du$t - Pretty Buff
2. William Tyler - Goes West
3. Wild Side - Who the Hell Is Wild Side?
4. Facewreck - Sortin' Fools Out
5. Flee Lord - Gets Greater Later
6. Saint Vitus - Saint Vitus
7. Eto / Muggs - Hells Roof
8. 38 Spesh - The 38 Strategies of Raw
9. Peggy Gou - DJ-Kicks
10. Crypt Trip - Haze County

Nog erg benieuwd naar:
Richie Hawtin - CLOSE Combined
Eleh - Home Age 2
Jeromes Dream - LP
Apollo Brown - Sincerely, Detroit
Denial of God - The Hallow Mass
Esoteric - A Pyrrhic Existence
Mayhem - Daemon
Swans - Leaving Meaning.
RJ Payne - Leatherface
Witch Vomit - Buried Deep In a Bottomless Grave


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-10-2019 12:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2019 7:18 schreef BenKnuckles het volgende:
Voorlopig dit:
1. Angel Du$t - Pretty Buff




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-10-2019 13:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die is toch redelijk goed?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2019 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dude




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2019 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Is in ieder geval beter dan A$ap Rocky


signature


DePil
Dawn of infinite fire
Usericon van DePil
Posted 02-10-2019 19:52 by DePil Wijzig reactieProfiel van DePilQuote dit bericht


Wie?


Pure Holocaust


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-10-2019 13:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2019 19:21 schreef HierIsMike het volgende:
Haunter - Sacramental Death Qualia

Veel bands die Opeth-achtige invloeden hebben, maar weinig die ook echt de sfeer van het oude Opeth uitademen. Haunter doet me denken aan Opeth ten tijde van My Arms, Your Hearse met een meesterlijke afwisseling tussen beestige deathmetal en prachtige cleane passages, maar dan met een goede dosis wringende dissonante death/blackmetal van bands als Gorguts en Krallice. Fantastische plaat!


Waar haal jij altijd al die vette shit vandaan, man? Meteen besteld en inmiddels binnen. Superplaat, supersfeertje!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-10-2019 13:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2019 13:09 schreef BenKnuckles het volgende:
Die is toch redelijk goed?


Is zeker een toffe plaat, maar is 'redelijk goed' genoeg voor de top van jouw jaarlijst?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-10-2019 13:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Grapje.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-10-2019 18:40 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 4 oktober 2019 13:05 schreef Sater het volgende:
Waar haal jij altijd al die vette shit vandaan, man?


Ik volg op Twitter een aantal metaljournalisten die veel tips geven. Vooral Dean Brown (een Ierse metaljournalist) zet zijn tips aan het begin van de maand online, Haunter was er daar een van. Voor de rest hou ik de recensies/posts van AngryMetalGuy, ToiletOvHell, NoCleanSinging en LastRites goed bij. Zij houden zich wat minder bezig met de mainstream releases vergeleken met andere metalrecensie-sites.



Sater
Usericon van Sater
Posted 05-10-2019 12:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Juist Een aantal van die blogs lees ik ook met enige regelmaat, maar kom er nooit aan toe om alles ook nog eens aandachtig te beluisteren. En Haunter was ik zelfs nog nergens tegengekomen (al tipte iemand hem wel onder de AMG recensie van die nieuwe Opeth zag ik vorige week).


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 16-10-2019 19:27 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

Black Metal platen die mij bevielen dit jaar.

Nordjevel-Necrogenesis
Mortem-Ravnsvart
Negator-Vnitas Pvritas
Belzebubs-Pantheon of the nightside gods
Enthroned-Cold black suns
NECRONAUTICAL-Apotheosis (Beste 2019 )
Abbath-Outstrider
Crimson Moon-Mors vincit omnia
1349-The infernal pathway

Cirith Gorgor-Sovereign "Van een matig begin naar een sterk einde, helaas. Trouwens Ragnarok levert binnenkort ook een album af. Luister naar The Great Destroyer, veel belovend.

Grootste tegenvaller 2019: Aoratos-Gods without name (Black Metal zoals het niet moet)

[Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 18-10-2019 18:58]


Henk Meeuwsen


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 16-10-2019 19:35 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

Al geluisterd

[Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 18-10-2019 15:10]


Henk Meeuwsen


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 17-10-2019 19:42 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 17-10-2019 19:44]


Henk Meeuwsen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2019 20:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

US BM van de betere soort - angstwekkend,

Akhlys / Nightbringer

typisch Debemur Morti spul


signature


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 17-10-2019 22:04 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2019 20:57 schreef Hypnos het volgende:
US BM van de betere soort - angstwekkend,

Akhlys / Nightbringer

typisch Debemur Morti spul


Is het een beetje te pruimen ik bedoel Aoratos?


Henk Meeuwsen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2019 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Topmateriaal. Must. Hear. Black. Metal.


signature


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 18-10-2019 18:52 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

Laat maar Hypnos. Voor mij een grote teleurstelling.


Henk Meeuwsen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-10-2019 22:18 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

The Great Solar Hunter van Consummation

Wat een plaat: zwaar, dissonant, apocalyptisch...




ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 20-10-2019 8:48 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik hoor nauwelijks dissonantie, maar wel een verschrikkelijk slechte zanger en drummer.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 20-10-2019 12:40 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2019 8:48 schreef ex-filosofem het volgende:
Ik hoor nauwelijks dissonantie, maar wel een verschrikkelijk slechte zanger en drummer.


Ach underground Black Metal, Kijk mij nou ik wil erbij horen(puberaal gedrag) Zoiets van ik kan het luisteren en ik hou van underground Black zoals het bedoeld is met ruis en viezigheid en de rest is bijzaak. DB is meer Black dat dit ranzige zooitje

[Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 20-10-2019 12:49]


Henk Meeuwsen


Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 20-10-2019 12:46 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2019 18:40 schreef HierIsMike het volgende:
Ik volg op Twitter een aantal metaljournalisten die veel tips geven. Vooral Dean Brown (een Ierse metaljournalist) zet zijn tips aan het begin van de maand online, Haunter was er daar een van. Voor de rest hou ik de recensies/posts van AngryMetalGuy, ToiletOvHell, NoCleanSinging en LastRites goed bij. Zij houden zich wat minder bezig met de mainstream releases vergeleken met andere metalrecensie-sites.


AngryMetalGuy? Dat is niks, veel te negatief. Daar haal ik weinig uit. Daar worden platen niet op waarde geschat.


Henk Meeuwsen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2019 15:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2019 18:52 schreef Pilsener het volgende:
Laat maar Hypnos. Voor mij een grote teleurstelling.


dit beter?



signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-10-2019 7:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 oktober 2019 22:18 schreef mikkasscar het volgende:
The Great Solar Hunter van Consummation

Wat een plaat: zwaar, dissonant, apocalyptisch...





Heerlijk dit. Bedankt voor de tip.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-10-2019 18:40 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Katharos XIII - Palindrome

Liefhebbers van de laatste platen van Helium Horse Fly en White Ward moeten deze sowieso gaan checken. Het Roemeense Katharos XIII brengt een heerlijke eigenzinnige plaat uit. Er hangt een bedwelmende en mysterieuze doomy sfeer over het gehele album met een flinke scheut jazz; fantastische saxofoonpartijen, soepele baspartijen en fluisterende drums. De vocalen zijn bezwerend met niet voor de hand liggende keuzes.







[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-10-2019 18:41]



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen