![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Leuk, ik doe mee! 1. Call Me By Your Name 2. Hereditary 3. Girl 4. Lucky 5. On Body And Soul 6. Lady Bird 7. The Death Of Stalin 8. Utøya 22. juli 9. Zagros 10. Burning/Loro/The Man Who Killed Don Quixote/God's Own Country Hereditary is wat mij betreft geen horrorfilm, wel een heel erg goede film. Mijn lijstje is nog niet compleet. Hopelijk kan ik Shoplifters, Cold War en Liebe In Den Gängen nog zien voor de jaarwisseling. De nieuwste von Trier komt pas in 2019 uit in mijn dichtsbijzijnde bioscopen, alvast iets om naar uit te kijken dus, want de trailer was echt gaaf (hopelijk is de film zelf ook zo). Slechte films die ik dit jaar gezien heb: Downsizing (wow, hoe slecht!), Mandy, Dont't Worry He Won't Get Far On Foot, Gräns, A Star Is Born, Mamma Mia Here We Go Again, Lean On Pete, A Quiet Place, The Florida Project, The Post, Three Billboards Outside Ebbing Missouri en The Disaster Artist. Ook een lang lijstje! Mooie oudere films in de bioscoop beleefd in de vorm van 2001: Space Odyssey, Stalker, Tampopo, The Big Lebowski en The Darjeeling Limited. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-12-2018 16:07] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
The Florida Project (officieel trouwens van 2017 ![]() En naar Liebe In Den Gängen ben ik ook nog benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 20-12-2018 16:30] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Laat ff de topic titel veranderen. Ik keek er 15 seconden niet begrijpend naar, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Echt?? ![]() |
|
Ja haalt me de woorden, ofja, het woord uit de mond. Prachtfilm. Ik hou verder geen lijstje bij van films die ik heb gezien, maar wat films waar ik van heb genoten en die me zo invallen: Leave No Trace, Phantom Thread, Isle of Dogs, The Ballad of Buster Scruggs. Lucky is 2017 geloof ik, maar boeiend, mooie film ja. ![]() |
|
quote: Tja, een film als Lady Bird draaide in 2017 ook al in de Amerikaanse bioscopen maar de vroege release in Nederland was ergens in maart. Als ik zoiets niet in de jaarlijst van 2018 kan gooien, kan hij in geen enkele jaarlijst. Ook weer zonde. Zodoende bevat m'n lijstje recentelijk nieuw uitgekomen films die in 2018 in de Nederlandse bioscoop debuteerden met een degelijke uitrol. quote: Idem. quote: Offensief slecht, 't is heus. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-12-2018 22:03] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Echt. Ik probeer geen Caron-impersonatie te doen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik kan geen posters maken van je mening. Geweldige film. ![]() |
|
De meest untrue lijst ooit ![]() 1 Bohemian Rhapsody 2 Ready Player One 3 Avengers: Infinity War 4 Early Man 5 Ocean's Eight 6 The Cloverfield Paradox 7 Ant-Man and the Wasp 8 Black Panther 9 The Predator 10 The Grinch Zenial ![]() |
|
Een beetje te lui om een echt lijstje te maken, mijn topper van 2018 was in elk geval Incident in a Ghostland. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Uiteindelijke lijstje: 1. Call Me By Your Name 2. Hereditary 3. Girl 4. Lucky 5. On Body And Soul 6. Lady Bird 7. The Death Of Stalin 8. God's Own Country 9. Liebe In Den Gängen 10. Utøya 22. Juli Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Lijstje: 1: Ready Player One Dat is tevens de enige film van dit jaar die ik gezien heb. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De films welke een indruk hebben achtergelaten. Hereditary Terrifier Aterrado (Terrified) The Ritual The Endless Incident in a Ghostland. bub ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |