IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Willemeen gaat waarschijnlijk ophouden te bestaan! Teken aub de petitie! Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2019 20:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

2019 is het jaar waarin het monumentale pand aan Willemsplein 1 in Arnhem 50 jaar de stedelijke locatie is van jongerencultuur in de vorm van jongerencentrum en subcultureel poppodium. Als het aan de gemeente ligt is 2019 ook het jaar dat Willemeen definitief ophoudt te bestaan.

#redwillemeen is een actie door de vrijwilligers van Willemeen, om deze unieke plek te behouden zoals we het nu kennen.

Het officiële persbericht is te vinden op onze website www.redwillemeen.nl. Daar is ook de mogelijkheid voor het tekenen van de petitie.

Like onze Facebook pagina om op de hoogte gehouden te worden van de ontwikkelen en acties rondom #redwillemeen. Volg ons ook op Instagram: instagram.com/redwillemeen.

https://www.facebook.com/redwillemeen



Zonde als dit mooie podium teloor gaat

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2019 0:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-01-2019 22:18 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

meteen ondertekend natuurlijk



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2019 22:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dat mag niet gebeuren!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Northward
Usericon van Northward
Posted 23-01-2019 23:28 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ook al ondertekend. Aantal keren geweest, zeker Aurora Infernalis 2009 staat me nog bij


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2019 0:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het is toch helemaal niet duidelijk dat W1 gaat sluiten? Het is meer zo dat de boeking niet meer in handen komt van de huidige bezetting die grotendeels draait om vrijwilligers. Ik vind deze petitie wat deceptief ingezet van W1.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2019 0:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het bericht begint over de locatie, maar het gaat idd natuurlijk om de organisatie in het pand wat het podium maakt. Ik pas het wel even aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2019 0:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2019 0:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2019 0:34 schreef Mutilator het volgende:
Ik pas het wel even aan.


W1 houdt waarschijnlijk op te bestaan in haar huidige bestaan. Dat lijkt me een wezenlijk, doch breed genegeerd verschil.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-01-2019 8:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik mis de petitie om de Goudvishal te behouden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 25-01-2019 22:22 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Goudvishal, ja, dat was ook een gave plek. Maar Willemeen weg, dat zou erg zonde zijn. Nou moet ik wel erkennen dat Luxor Live op muziekgebeid toch ook wel erg leuke dingen doet de laatste jaren, daar niet van. Maar Willemeen, da's wel nét even iets anders en vooral op het gebied van jongerenwerk zal het een groot gemis zijn.
Daarentegen is het niet echt duidelijk wat daarin nou juist de verandering is. Misschien begrijp ik het verkeerd, maar het komt tot mij een beetje over alsof enkel de subsidie voor de concerten bij Willemeen in gevaar gebracht wordt. Wat er op neer zal komen dat de concerttickets duurder worden/gages lager. Maar dat wil nog niet zeggen dat het over en uit is, dat zegt enkel dat de programmeurs toch wel echt even wat beter na moeten gaan denken over wát ze programmeren. Niet zeggende dat dat makkelijk is.....

Maar goed, ik heb de petitie hoe dan ook ondertekend. Mooie herinneringen aan Willemeen. Als muzikant, maar ook als concertbezoeker.


lampje


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-01-2019 22:39 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Is er ook een petitie vóór sluiting?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-01-2019 22:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 22:39 schreef WMP het volgende:
Is er ook een petitie vóór sluiting?




Toch knap hoe jij altijd weer een nieuwe graad van verzuring weet te bereiken.


... hoe de hazen lopen ...


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 25-01-2019 22:56 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 22:39 schreef WMP het volgende:
Is er ook een petitie vóór sluiting?


Hahaha !!!!


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-01-2019 23:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Ook wel eens opgetreden. Of vaker, dat weet ik niet meer. Wel ook bands gezien.

Denk niet dat ik er nog naar toe ga in de toekomst, maar je kan niet weten. En getekend.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-01-2019 23:16 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 22:50 schreef faalhaas het volgende:
Toch knap hoe jij altijd weer een nieuwe graad van verzuring weet te bereiken.




Lampje
Usericon van Lampje
Posted 25-01-2019 23:22 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 23:14 schreef F.Jacobse het volgende:


Ook wel eens opgetreden. Of vaker, dat weet ik niet meer.




In ieder geval 2 keer gespeeld samen met mij, Olly, Ferry, en Willem:
The Haunted + Mastodon+ Hatesphere+ Judgement Day.
en
Thanatos + Severe Torture + Judgement Day.



lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-01-2019 23:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

The Haunted zegt me niets, lol. Met Thanatos iets met een versterker lenen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-01-2019 23:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 23:16 schreef WMP het volgende:





... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-01-2019 0:08 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 26-01-2019 0:16 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 23:24 schreef F.Jacobse het volgende:
The Haunted zegt me niets, lol. Met Thanatos iets met een versterker lenen.





hahaha, ja, dat klopt.
Haunted/Mastodon
Ik kan me dat nog wel goed herinneren dat de gitarist van Mastodon er helemaal doorheen was , hij had het helemaal gehad met touren.
En dat de tourmanager niet te spreken was over het feit dat Willemeen ons bij de package op had gezet.
En laten we wel wezen: er zijn een hoop bands die er een hoop voor over hadden gehad om te kunnen zeggen dat ze gespeeld hebben met Mastodon. Destijds was The Haunted wel de headliner, maar Mastodon is snel daarna een véél grotere naam geworden


[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 26-01-2019 0:17]


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-01-2019 0:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nu je het zegt, Mastodon is idd een grote naam geworden, al kan ik me niet herinneren dat ik ooit iets van ze gehoord heb. En tijdens hun optreden zal ik wel backstage een heel klein biertje aan het drinken geweest zijn.

Gek wel, zelfs mijn eega was erbij en die kan zich er ook niets van herinneren. Geen video, foto's?

The Haunted... Nou schiet me dat tmdc wordführer tour verslag weer te binnen. Dat was ook met the Haunted volgens mij. De wordführer moest regelmatig met een nat washandje op z'n voorhoofd op de bank liggen in de tourbus, meen ik me te herinneren. edit. of was dat the Crown oid. Hmmm...




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-01-2019 15:13]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-01-2019 21:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2019 8:17 schreef Mark Z het volgende:
Ik mis de Goudvishal te behouden.

Fixed!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-01-2019 21:39 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Uiteraard ook getekend!

Ben twee keer jurylid geweest van de metalbattle daar. Mooi was die tijd!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 27-01-2019 23:32 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2019 0:29 schreef F.Jacobse het volgende:
Gek wel, zelfs mijn eega was erbij en die kan zich er ook niets van herinneren. Geen video, foto's?




Video is er niet. Foto's wel, maar ik kan alleen een foto van mijzelf vinden van die gig. Kan ik me nog goed herinneren aangezien ik in een halve spagaathouding moest zitten achter de kit van HateSphere, hahaha !!


lampje


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2019 21:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

https://www.rtv-arnhem.nl/petitie-red-willemeen-groot-succes/nieuws/item?1117995=

Luxor live zou het dan gaan overnemen.

Als ik zo hun programma bezie, kan er denk ik wel geconcludeerd worden dat, naast de jongerenwerkfunctie, de metalprogrammering dan wel zal verdwijnen.

https://www.luxorlive.nl/agenda/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2019 22:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wel gave andere bands. Electric Eel Shock, Mayan, Hayseed Dixie. Niks mis mee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-01-2019 22:24 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 22:10 schreef bastianus het volgende:
Mayan

Die achterhaalde gothic meuk met grunthoer Oosthoek? Daar luister je toch niet naar man


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen