|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
geen iedee, zit zelf nog te klooien met een toetsenbord zonder het euroteken erop, dus op een heel oud toetsenbord. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Wat een enorme grap, dat je een toetsenbord krijgt met een CD die alleen door DELL computers wordt geaccepteerd |
|
kijk eens op de dell site zou ik zeggen. Ik heb ook een Dell toetsenbord gekregen (geen usb) en heb de software voor de extra knoppen (die ik nooit gebruik) gewoon van de dell site gedownload. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bestaan er eigenlijk ook draadloze USB toetsenborden? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja t is een lompe actie maar wel waar. En op de Dell site is niks te vinde |
|
quote: http://www.logitech.com/products/large_view.cfm?contentid=5061&countryid=12&languageid=13&crid=486 Zenial |
|
quote: heej die heb ik ook ... fijn dingie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
On Topic plz Ik zit nog steeds met een half werkend toetsen bord, weet iemand iets? |
|
damn gaat iemand mij nog helpen? |
|
werkt een van deze twee niet? http://support.euro.dell.com/nl/nl/filelib/system.asp?sid=DIM_PNT_P4_8250&m=l&p=17 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nope |
|
Die cd die je hebt 'ziet' dat je geen Dell systeem hebt. Maar dan moet je een of ander menuutje hebben opgestart van de cd. Als je dat nu niet doet en gewoon handmatig de drivers opzoekt op die cd? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb laatst een USB gamepad (Sidewinder) gekocht. |
|
quote: hehheh. Oud Vuil. |
|
Wat? Geen goed idee? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Laten we het nu niet over allemaal USB geneuzel hebben, maar gewoon deze jongen helpen aan hoe hij die knoppies aan de praat krijgt. |
|
zou de drivers inderdaad gewoon van de cd af peuteren, lijkt me niet dat dat onmogelijk is maar goed, je weet nooit. Misschien een mailtje naar Dell? kan em trouwens niet op de dell site vinden met dit nummer: RT7D10 Succes... |
|
quote: K heb al een search gedaan maar hij kan niks vinden als ik zoek naar het type nummer. |
|
Met search zal je hem idd niet vinden. Maar je moet gewoon je computer nieuwe hardware laten installeren. Dan vraagt hij naar de bron van de driver en als je dan je cdrom speler aangeeft zoekt hij vanzelf de cd af naar drivers. (en als dit niet werkt weet ik het ook niet meer) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
op de dell site stonden er wel drivers ... maar dan moet je je wel registreren om te downloaden. |
|
Legacy USB support aanzetten in de BIOS...dus eerst even je oude toetsenbord eraan koppelen...ik hoop dat het werkt want anders weet ik het ook niet meer |
|
ik heb een XPpc met usb1, ik wil daar een usb2 device aan hangen.. installatie gaat goed en pc zegt netjes dat het trager kan werken, vervolgens zie ik het apparaat niet terug in de lijst.. wat moet ik nu doen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik doe alles via usb en heb nog nooit zelf een driver geinstalleerd.....voor een muis of toetsenbord.. |
|
quote: Inderdaad een ideaal toetsenbord. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: je ziet em niet terug in verkenner? doe voor de zekerheid een nieuwe apparaten check in systeem. wat is het? een schijf? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |