|
Auteur: |
|
|
Illinoise heb ik veel geluisterd, fantastisch album. De rest minder bekend mee. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Carrie & Lowell. |
|
Ik ga dit concert zo nog even integraal luisteren When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Ik wist op basis van de titel al dat het een stuk van The Hard Times zou zijn. |
|
Dit jaar Illinoise en Seven Swans voor één euro op CD gekocht bij de Kringloper. Allebei erg mooie platen. Al moet ik zeggen dat Carrie & Lowell nog steeds mijn favoriete Sufjan-plaat is. Op 25 september verschijnt er een nieuw album (The Ascension) en is al een track vrijgegeven, het twaalf minuten durende America: Dit is weer een heel stuk elektronischer dan Carrie & Lowell, gaat meer richting The Age of Adz. Die plaat moet ik weer eens een kans geven. Ten tijde van de releasedatum vond ik die echt afgrijselijk en die heb ik daarna nooit meer beluisterd. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-07-2020 19:52] |
|
Even tsjekken dank! When your people matter, menstrual health matters |
|
Suf man. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Muziek algemeen |