|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fulci - Tropical Sun I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
R.I.P. Timi Hansen bub |
|
Wat??? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hij heeft zijn strijd met kanker verloren. bub |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gang Starr - One of the Best Yet Westside Gunn - Hitler Wears Hermes 7 [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-11-2019 15:50] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
bub |
|
quote: Tip: Als je de snelheid op 1.25 insteld klinkt het ineens een stuk meer als Exhorder |
|
Mayhem - Daemon I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Blind Guardian - Legacy of the dark lands Het duurt wel erg lang voor de gitaren invallen. |
|
quote: Mowah, ik vind hem zo ook prima. Overigens was ik de elpee aan het luisteren. Daar kan ik alleen kiezen tussen 33 en 45 rpm. En nu op de platenspeler....de nieuwe live plaat van SLAAAYYEER! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 07-11-2019 15:43] bub |
|
Have a Nice Life - Sea of Worry I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Agnostic Front - Get Loud! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Lingua Ignota - All Bitches Die That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
vanavond |
|
quote: Chris, die de nieuwe heeft gemixed en gemastered, deed in een ver verleden het livegeluid van mijn toenmalige band. Jammer genoeg vind ik het nu toch niet zo lekker klinken. Niet bijzonder helder allemaal, terwijl Slayer nu niet bepaald het meest complexe geluid heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 08-11-2019 14:00] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik vind het geluid ook wel wat tegenvallen. Ik vind Decades Of Aggression beter (= agressiever) klinken. Het is verder niet slecht en het live publiek is er goed ingemixt wat de livesfeer ten goede komt. Dus ja, hmm verder prima live plaat. bub |
|
quote: Hier nu deze leuke Burzum worship, lang niet gehoord. Je moeder. |
|
Op de platenspeler! bub |
|
quote: Ik snap ook niet dat Slayer zijn laatste wapenfeit in een kleine (home) studio in Oostduinkerke laat afmixen. Zijn het zulke gierigaards dan? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Depeche mode - Songs of faith and devotion (Vinyl) "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Nieuwe Wigrid album ook al gehoord? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |